Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Π Χ | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 10:37
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να καταθέσω μερικές παρατηρήσεις : Σύμφωνα με τις αντιδράσεις των ιδιοκτητών ταξί,η προτροπή-εντολή της πολιτείας να οργανωθούν οι ταξιτζήδες σε εταιρείες είναι προσχηματική και ο πραγματικός στόχος είναι να εισβάλουν στο επάγγελμα εξωγενείς παράγοντες που θα υφαρπάξουν το μεταφορικό έργο,ειδικά όπως λέγεται «το φιλέτο» και θα οδηγήσουν στην ανεργία τον δύσμοιρο μικροιδιοκτήτη.Με συγχωρείτε αλλά θα ήθελα να απευθύνω σε όλους τις παρακάτω ερωτήσεις : α) Αυτό το νομοσχέδιο δίνει ή όχι τη δυνατότητα δημιουργίας εταιρειών από τους ταξιτζήδες; β) Για να γίνει αυτό,δίνεται ή όχι η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες των αδειών να καταθέσουν τις άδειες τους,ως άυλο περιουσιακό στοιχείο και να σχηματίσουν μετοχικό κεφάλαιο στις νεοϊδρυθείσες εταιρείες; γ) Αυτό το νομοσχέδιο δίνει ή όχι τη δυνατότητα ένταξης των επενδύσεων των νεοϊδρυθέντων εταιρειών(αντικατάσταση αυτοκινήτων,αγορά εξοπλισμού κτλ) σε επιδοτούμενα αναπτυξιακά προγράμματα,για πρώτη φορά; δ) Αυτό το νομοσχέδιο δίνει ή όχι τη δυνατότητα σ’αυτές τις εταιρείες να θέσουν σε κυκλοφορία πολυθέσια και ειδικά διαμορφωμένα οχήματα για να δραστηριοποιηθούν στην ειδική μεταφορά ελεύθερης χρέωσης; ε) Αυτό το νομοσχέδιο,ενώ όπως λέγεται μηδενίζει την αξία της άδειας,δίνει ή όχι τη δυνατότητα σε όποιον συμμετάσχει σε μια σύγχρονη,δυναμική και υγιής εταιρεία να πουλάει-μεταβιβάζει την ονομαστική μετοχή του πλέον και όχι την άδεια,σύμφωνα με τα οριζόμενα στο καταστατικό και σε τιμή ανάλογη του ενεργητικού της εταιρείας; Τελικά,θέλουμε να δημιουργήσουμε και να ενταχθούμε σε πραγματικές εταιρείες ναι ή όχι; Εάν ναι, είναι προφανές ότι δίνεται η δυνατότητα και παρέχονται κίνητρα. Αν όχι,προκύπτει το ερώτημα γιατί; Τι μπορεί να συμβαίνει και να μην θέλουμε να οργανωθούμε στις ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ εταιρείες; Δηλαδή να είμαστε εμείς οδηγοί και μέτοχοι στις ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ εταιρείες.Γιατί θα πρέπει να φοβόμαστε;Δεν έχουμε τη γνώση του αντικειμένου; Φοβόμαστε μήπως έρθει και μας «πάρει» την εταιρεία το «μεγάλο κεφάλαιο»;Μα στο χέρι μας δεν είναι να μην πουλήσουμε τις μετοχές μας; Είναι δυνατόν να υπάρχει η αίσθηση ότι είμαστε ανίκανοι για συμμετοχή σε τέτοιες εξελίξεις;Και επιτέλους ας επεμπλακούμε από τους συνδικαλιστές και ας προσλάβουμε τεχνοκράτες για να μας οργανώσουν.Ούτε αυτό δεν θέλουμε; Και αυτό ενέχει κινδύνους;. Επιτέλους συνάδελφοι,δεν σιχαθήκαμε αυτό το μοντέλο λειτουργίας;Δεν πρέπει να δούμε μπροστά; Δεν θέλουμε να δούμε μπροστά;Γιατί θα πρέπει ο γράφων που κατέθεσε αυτές τις σκέψεις να θεωρηθεί «παπαγαλάκι»;Είναι προφανές ότι το σχέδιο νόμου που παρουσιάστηκε θέλει αλλαγές και περισσότερες προϋποθέσεις για τη χορήγηση νέας άδειας,όπως πχ στο θέμα της δίμηνης εκπαίδευσης η οποία θα πρέπει να γίνει τουλάχιστον ενός εξαμήνου.Επίσης,πρέπει να παρέχει έμπρακτη στήριξη στους ήδη κατόχους αδειών ταξί και πραγματικά να μην αποτελέσει περίπτωση ευκαιριακής απασχόλησης. Συνάδελφοι,είναι προφανές ότι οι αποκοπές,τα ενοίκια και το πλιάτσικο τελειώσανε. Πρέπει ενωμένοι να οργανωθούμε πραγματικά και δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα και κανέναν.Λαικά «τον ταύρο από τα κέρατα». Ευχαριστώ