Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 25 Πειθαρχικά Συµβούλια – Λοιπά όργαναΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Δ. | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 11:45
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο ερευνών μια καταγγελία αντιλαμβάνεται πολύ εύκολα την ποιότητα της καταγγελίας και το αν ευσταθή, αν είναι παράλογη, ή μήπως ο πελάτης δεν είναι ενημερωμένος ή απλά εκ του πονηρού. Επίσης ο έμπειρος ταμίας γνωρίζει ότι πρέπει να βάζει τα χρήματα του πελάτη στο ταμείο αφού ο πελάτης έχει πάρει τα ρέστα και έχει συμφωνήσει. Στην παρούσα συγκυρία είναι επιτακτική η ανάγκη να προστατευτεί ο τουρισμός απο τις χρόνιες αντιεπαγγελματικές συνήθειες των ταξιτζίδων στην συντριπτική τους πλειοψηφεία, και όχι το αντίθετο. Το μητρώο συμπεριφοράς προστατεύει καταρχήν τον σωστό εργαζόμενο και ισχυροποιεί την θέση του σε κάθε κακόβουλη καταγγελία. Και η άμεση διερεύνηση κάθε αξιοπρόσεκτης καταγγελίας εξαφανίζει δυσφήμηση, σκιές και υποψίες που εν τέλει θα αποδοθούν όχι μόνο σε έναν ολόκληρο επαγγελματικό κλάδο, αλλά σε ολόκληρο το τουριστικό προϊόν της χώρας μας. Να ισχύσει και η διαδικασία του αυτόφωρου σε περιπτώσεις εξύβρισης , άρνησης κούρσας, διπλομίσθωσης ή υπερχρέωσης του πελάτη.