Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 27 Ειδική άδεια οδήγησης Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου και Μ.Δ.Χ.Σχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΟΥΣΤΑΚΗΣ | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 12:56
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΩΝ 50 ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΜΔΧ. ΑΣ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ 40 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ 10 & 8 ΕΤΩΝ. ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟΣ ΜΟΤΟ ΤΑΧΙ. ΚΟΣΤΟΣ 20.000 ΓΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΜΟΤΟ & ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ. ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙ 50 ΕΤΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 20 & 18 ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΜΑΞΙΜΟΥΜ. ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΛΟΓΩ ΟΡΙΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΩΡΙΜΟΤΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ. ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΒΡΕΙ ΣΤΑ 50 ΤΟΥ ?? ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩ ΤΩΝ 50, ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ??? ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ.??? ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΝ ΣΤΑΜΑΤΑΓΕ 60 ΕΤΩΝ, ΘΑ ΕΙΧΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΒΑΡΗ (ΠΑΙΔΙΑ 30 & 28 ΕΤΩΝ) ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ.