Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 4 – Καθιέρωση ειδικού ελέγχου εκπομπών θορύβου κυκλοφορούντων μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντοςΣχόλιο του χρήστη Γιάννης Σ. | 3 Αυγούστου 2010, 10:39
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εμένα μου φαίνεται ένα ακόμα μέτρο με εισπρακτικό και μόνο χαρακτήρα. Ολα τα δίκυκλα έχουν μετρηθεί ως προς το θόρυβο για την ταξινόμηση. Μάλιστα τα επίπεδα θυρόβου αναγράφονται και στην άδεια κυκλοφορίας. Ποιός λόγος υπάρχει λοιπόν στο να κουβαλάω άλλο ένα "χαρτάκι" που θα γράφει πάνω το επίπεδο θορύβου της μηχανής μου. Εγώ, εκτός από την καταβολή του παραβόλου δεν βλέπω κανέναν. Γιατί επιτρέπεται η εισαγωγή και η πώληση εξατμίσεων που προκαλούν ηχορύπανση? Υποθέτω πως επειδή είναι δύσκολο να γίνει έλεγχος σε όλα τα δίκυκλα και να υποβληθούν σε πρόστιμο οι παραβάτες, αποφασίστηκε στο όνομα της ηχορύπανσης να πληρώσουν ΟΛΟΙ οι δικυκλιστές ένα παράβολο, ώστε να μην ενοχληθούν και αναγκαστούν να βγουν στους δρόμους και να κάνουν μετρήσεις τα συνεργεία. Προσωπικά αυτό μου φαίνεται απαράδεκτο. Δεν νομίζω οτι έτσι θα λυθεί το πρόβλημα. Το πρόβλημα θα λυθεί με αιφνίδιους ελέγχους και μετρήσεις στο δρόμο και με απαγόρευση εισαγωγής και εμπορίας ακατάλληλων αξεσουάρ. Αν θέλετε να σας δώσω έστω και 10 ευρώ για να με μετρήσετε (κάτι που το έχετε ήδη κάνει), γιατί δεν κατεβάζετε σαν αντιστάθμισμα το ΦΠΑ στα κράνη και στον εξοπλισμό ασφαλείας?