Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 33 Έναρξη ισχύοςΣχόλιο του χρήστη Δρ Γεώγριος Γιαννιτσιώτης | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 13:29
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το παρόν καθιστά ασύμφορη την λειτουργία ατομικών επιχειρήσεων ταξί καθώς για ένα όχημα (υβριδικό) με κόστος κτήσης 30χιλ. και αδείας 40χιλ. και λειτουργικές δαπάνες 50χιλ. στην 3ετία, πρέπει τα ετήσια καθαρά έσοδα μετά φόρων, να υπερβαίνουν τα 40χιλ.ευρώ που σημαίνει 150 ευρώ/ημέρα επί τουλάχιστον 350ημέρες χωρίς να μένει τίποτε για φαΐ (όλα για αποσβέσεις, λειτουργικά και φόρους). Εννοείται ότι μιλάμε για επένδυση αποταμιευμένου κεφαλαίου 70χιλ. ευρώ και όχι για δανεισμό! (στον υπολογισμό δεν περιλαμβάνονται τόκοι δανείων)