Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Μιχαήλ Σκιαθίτης | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 16:22
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η απελεθέρωση σύμφωνα με τους όρους της ελεύθερης αγοράς θα μπορούσε ίσως να λειτουργήσει θετικά σε ένα κράτος με ιδανικές συνθήκες. Στη σημερινή Ελλάδα με την τεράστια ανεργία και τη μηδενική ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα, η απελευθέρωση που περιγράφεται στο νομοσχέδιο είναι επικίνδυνη και Κ Α Τ Α Σ Τ Ρ Ο Φ Ι Κ Η για ολόκληρο τον επαγγελματικό κλάδο και τις οικογένειες που ζουν από αυτόν. Οι μόνοι που θα επιβιώσουν αν δεν θεσπιστούν πληθυσμιακά κριτήρια και έδρες, είναι τεράστιες εταιρείες που αφού εξοντώσουν οικονομικά τους μικρούς, θα επιβάλουν τους δικούς τους κανόνες στην αγορά. Αυτές οι τακτικές είναι γνωστές και διδάσκονται σε όλα τα Οικονομικά Πανεπιστήμια. Είναι θλιβερό επομένως να διαπιστώνει κανείς όχι λάθη που θα μπορούσαν αν υπήρχε καλή πρόθεση να διορθωθούν, αλλά σκοπιμότητες...