Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 3 Σύσταση εταιρειώνΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Δ. | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 19:32
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να ισχύσουν πληθυσμιακά κριτήρια μόνο ως προς τις εταιρίες για να μην λυμαίνονται τον πλούτο της Ελλάδας οι ξενόφερτες μεγαλοεταιρίες. Το κόστος της άδεια του ταξί δεν πρέπει να ξεπέρνα τα 1000 ευρώ για να είναι προσβάσιμο από όλους τους πολίτες άμεσα. Επιδίωξη πρέπει να είναι πλήρη απελευθέρωση του ταξί ως ατομική επιχείρηση ή συνιδιοκτησία για το μοίρασμα των εξόδων και την ευκολότερη επιβίωση του επαγγελματία. Κανείς δεν μπορεί να δουλεύει 24ωρο. Επίσης άμεση κατάσχεση της άδειας σε περίπτωση ενοικίαση της ή χρήσης της από μη συμβεβλημένο ιδιοκτήτη-δηλωμένο οδηγό. Οι εταιρίες θα αποκτήσουν 5 άδειες ταξί και θα λειτουργούν 20 οχήματα και θα χρειάζονται 40 οδηγούς αμειβόμενους κάτω από το όρο της φτώχιας και θα απολαμβάνουν τις επιδοτήσεις και τις φοροαπαλλαγές λόγω ….όγκου εργασιών και πληθώρα εργαζομένων . Και κανένας δεν θα τολμά να τους ελέγξει όπως πάντα. Πρέπει να στηριχθεί η ατομική πρωτοβουλία και επιχείρηση σε όλα τα επαγγέλματα όχι μόνο στα ταξι. Άς μην γίνουμε Έθνος υπαλλήλων των 400 ευρώ και ιθαγενείς στον τόπο μας.