Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ Κ | 9 Σεπτεμβρίου 2011, 20:50
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κατάσταση στους δρόμους της Αθήνας είναι αφόρητη από τον μεγάλο αριθμό των ταξί που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην Αθήνα, την κατάληψη λωρίδων κυκλοφορίας ως χώρους προσωρινής αναμονής και την ανεξέλεκτη στάση των οχημάτων για επιβίβαση-αποβίβαση επιβατών. Μάλιστα αυτή η διαπίστωση επαληθεύεται και κατά τις περιόδους απεργιών των ιδιοκτητών ταξί, όπου η κίνηση στους δρόμους της πόλης είναι άνετη για ΊΧ και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Σε περίπτωση που οι άδειες δίνονται χωρίς περιορισμούς τότε το υπάρχων οδικό δίκτυο δεν θα αντέξει όλα αυτά τα οχήματα που θα προστεθούν και η μετακίνηση στην πόλη θα είναι μια πραγματική ταλαιπωρία. Καλή η απελευθέρωση αλλά με όρους, προυποθέσεις και πραγματική εξέταση του προβλήαμτος επιβάρυνσης του αστικού ιστού της πόλης από τα οχήματα ταξί.