Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη kostas l | 10 Σεπτεμβρίου 2011, 01:45
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ασ μας απαντησουν και κατι οι κυροιοι ΟΔΗΓΟΙ των ταξι που ετρεξαν να υπερασπιστουν τα σχεδια του υπουργου!!τι θα γινει τωρα που αυτοματα οι μισες αδειες γινονται ολοκληρες.. +10000 ταξι ταυτοχρονα στους δρομους τις Αθηνας πχ. + αλλες 5000 αδειες που θα τρεξετε να βγαλετε οι ΟΔΗΓΟΙ τι μας κανει στην αθηνα?? 15.000 (υπαρχουσες)+15.000(νεες)= 30.000 ταξι. αν πχ βγαζατε 50 ευρω μεροκαματο πεφτουμε αυτοματα στα 25 ευρω.Θα δημηουργηθει και ΜΙΑ-ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ εταιριες(+5000) που θα εκμεταλευοντε τα φιλετα..αεροδρομιο..λιμανι...κλπ παμε σε κανα 10 ευρω μεροκαματο!Και να δω μετα που θα καταληξουμε ολοι μαζι!!!ΑΝΕΡΓΟΙ Η' ΟΔΗΓΟΙ σε αυτες τις εταιριες για 500-600ε το μηνα!! ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΑΡΙ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ!!! ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ .....