Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Δημοσθένης Κίκκος | 10 Σεπτεμβρίου 2011, 14:35
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ – ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΑΞΙ: 1. Πρόωρη συνταξιοδότηση ιδιοκτητών ταξί που αποδεδειγμένα είναι ασφαλισμένοι στο ΤΣΑ ή ΟΑΕΕ άνω των 20 συνεχών ετών ασφάλισης με εξαγορά των υπολοίπων 15ετών ή δίνοντας τους για 10 χρόνια μειωμένη σύνταξη. Να μπορούν να συνταξιοδοτούνται από την ηλικία των 56 ετών όσοι έχουν 35 συνεχόμενα έτη ασφάλισης. 2. Οικονομική αποζημίωση για όσους θέλουν να καταθέσουν την άδεια λειτουργίας δημοσίας χρήσης στην αντίστοιχη περιφέρεια έναντι των 40.000 ευρώ όσα χρειάζονται από μια εταιρεία για την απόκτηση της άδειας δημοσίας χρήσης ταξί. Ή πώληση των αδειών με δημοπρασία όπου θα αναρτίζεται στο διαδίκτυο και ο καθένας θα καταθέτει την πρόταση του με πλήρη διαφάνεια. Σε αυτή την περίπτωση της αγοραπωλησίας το κράτος θα έχει μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους από την φορολόγηση της αγοραπωλησίας. 3. Ναι στην μεταβίβαση σε φυσικό πρόσωπο πρώτου βαθμού συγγένειας εάν αποδεδειγμένα το μοναδικό επάγγελμα το οποίο ασκεί ή θέλει να ασκήσει εντός 3 ετών είναι το επάγγελμα του αυτοκινητιστή- ταξιτζή. 4. Ναι στην απόκτηση των αδειών από ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ. Όχι στο δικαίωμα πολυεθνικών εταιρειών της Ε.Ε., σύστασης εταιρειών παροχής υπηρεσιών σε επιβάτες που θα πλήξουν τον υγιή ανταγωνισμό και θα έχουν ως αποτέλεσμα τον αφανισμό του κλάδου των επαγγελματιών αυτοκινητιστών. 5. Πλήρης απελευθέρωση του κομίστρου των ταξί ανά χιλιόμετρο. Ώστε να κρίνει ο κάθε επαγγελματίας ποια είναι η βέλτιστη τιμή του κομίστρου. 6. Διατήρηση των εδρών ως έχουν για λόγους κοινωνικής προσφοράς και λειτουργικότητας των περιοχών. Δε χρειάζεται να υπάρχει συσσώρευση επαγγελματιών στις πρωτεύουσες νομών-περιφερειών εγκαταλείποντας τα χωριά. 7. Διατήρηση των υφιστάμενων αδειών από τους ιδιοκτήτες. Διατήρηση των επαγγελματιών του κλάδου με τα έγχρωμα ταξί ως έχει. 8. Επιδότηση μέσω του ΕΣΠΑ για εκσυγχρονισμό του στόλου έχοντας ως βάση τις νέες τεχνολογίες αυτοκινήτων μη ρυπογόνων, κυρίως των υβριδικών αυτοκινήτων. 9. Απελευθέρωση των εξουσιοδοτημένων συνεργείων για την αναπροσαρμογή των ταξιμέτρων. Ώστε να υπάρχει υγιής ανταγωνισμός. 10. Αποφορολογημένο πετρέλαιο κίνησης για τους επαγγελματίες ταξί ώστε να έχουν μειωμένα λειτουργικά έξοδα. 11. Μείωση του φορολογικού συντελεστή που επιβαρύνει τους επιβάτες στο 5% από 13% που θα δώσει μία ανάσα στους επαγγελματίες και κυρίως στους επιβάτες ταξί. Ή ακόμη και τις επιστροφής του τεκμαρτού μέτρου. 12. Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών (κατά 10%) σε όσους είναι επιμελής και καταβάλουν την τελευταία 5 ετία στην ώρα τους κάθε μήνα τις ασφαλιστικές τους εισφορές 13. Μείωση της φορολόγησης στους συνεπείς φορολογούμενους του κλάδου των ταξί. 14. Εκπαίδευση (επιδοτούμενη) των ιδιοκτητών ταξί σε : α) πρώτες βοήθειες β) Αγγλικής, Ρωσικής, Γαλλικής και Γερμανικής γλώσσας κατ’ επιλογή του ενδιαφερόμενου γ) Επιχειρηματικότητας και οικονομικοτεχνικών όρων που αφορά το επάγγελμα. δ) Συνεχή εκπαίδευση (επιδοτούμενη) ανά τρία έτη για νέες οδούς και σημάνσεις που αλλάζουν ή δημιουργούνται σε κατατόπους περιοχές. 15. Άμεση ενεργοποίηση όλων των πειθαρχικών που αφορούν θέματα των ιδιοκτητών ταξί.