Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Πάτρα | 10 Σεπτεμβρίου 2011, 14:15
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για ένα πολύ απλό θέμα που στην Ευρώπη έχει λυθεί προ πολλού ο κύριος Ραγκούσης το έχει μετατρέψει σε μέγα θέμα. Μας αρέσει ή όχι το επάγγελμα του ταξιτζή έχει τέτοιες ιδιαιτερότητες που δεν το αφήνουν να υπαχθεί στους νόμους της ελεύθερης αγοράς. 1. Το κόμιστρο καθορίζεται από το κράτος 2. Όσο καλός επαγγελματίας και να είναι ένας ταξιτζής ο πελάτης δε μπορεί να περιμένει στο δρόμο με τις ώρες μήπως και βρει πάλι αυτόν τον καλό ταξιτζή που τον είχε εξυπηρετήσει χθες. Θα πάρει το πρώτο που θα βρει μπροστά του. 3.Όπως σε όλη την Ευρώπη και στον περισσότερο κόσμο(χώρες που θα θέλαμε να τους μοιάσουμε) τα ταξί κυκλοφορούν ανάλογα με τον πληθυσμό της κάθε περιοχής. Μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις όπως Γαλλία, Ιταλία,κλπ το μέτρο της πλήρους απελευθέρωσης το αναίρεσαν μέσα σε τρεις μήνες γιατί είδαν τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν (κυκλοφοριακά, περιβαλλοντολογικά κλπ) κάτι που το γνωρίζουν οι πολιτικοί μας και οι δημοσιογράφοι και ας υποστηρίζουν σθεναρά περί του αντιθέτου (ευτυχώς όχι όλοι). Την εμπειρία λοιπόν αυτή άλλων χωρών αξιοποίησε ο κ. Ρέππας βάζοντας συμβούλους που πλήρωσε ο ελληνικός λαός για να βγάλουν ένα κοινά αποδεκτό σχέδιο (κυβέρνηση ταξιτζήδες). Μ ε το σχέδιο αυτό αίρονται όλα τα εμπόδια για όσους θέλουν να αγοράσουν ή να οδηγήσουν ταξί(αλλοδαποί που μιλούν την ελληνική γλώσσα, δημόσιοι υπάλληλοι κλπ). Στην ουσία άφηνε 2 περιορισμούς: 1.άδειες ταξί ανάλογα με τον πληθυσμό, οι οποίες θα καθορίζονταν από ένα μαθηματικό τύπο 2.ποσοστό στις άδειες που μπορεί να κατέχει μια εταιρεία για αποφυγή καρτέλ. Όσο για το μαύρο χρήμα των μεταβιβάσεων ποτέ δεν είναι αργά. Λάθη στο παρελθόν έγιναν πολλά σε πολλούς τομείς της πατρίδας μας. ΚΟΙΤΆΜΕ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Αντικειμενικές αξίες στις μεταβιβάσεις και το κράτος δε θα χάνει χρήματα. Αλαγή προς το αυστηρότερο του κανονισμού λειτουργίας των ΤΑΞΙ.Εάν είχαν κατασχεθεί κάποιες άδειες για σοβαρα παραπτώματα τότε η εικόνα του ταξί θα ήταν πολύ διαφορετική. Υ/Γ:Και μια θεωρητική ερώτηση Όλοι οι ανάλογοι υπουργοί που έχουν περάσει από τις χώρες της Ευρώπης τόσα χρόνια και δεν έδωσαν ανεξέλεγκτα άδειες είναι χαζοί??