Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Θεοχαρης Καρασαββιδης | 11 Σεπτεμβρίου 2011, 21:39
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το να κρατικοποιεις την περιουσια καποιου και στην συνεχεια να την μισθωνεις για να εχει εσοδα το κρατος ειναι ενα ιδιοφυες θα ελεγα σατανικο σχεδιο.Αν κρατικοποιεισετε ολων των πολιτων τις περιουσιες και στην συνεχεια τις μισθωσετε μπορει και να γλυτωσουμε την χρεωκοπια.Τελικα αποκρατικοποιησεις ζητουσατε ή κρατικοποιησεις μας μπερδεψατε!!!Εμεις ολοι οι ιδιοκτητες οδηγοι ΔΕΝ καναμε εμποριο λευκης σαρκος,ΔΕΝ πουλουσαμε ουσιες ΔΕΝ πουλουσαμε οπλα ή δανειο πηραμε ή σπιτι πουλησαμε ή χωραφι.Το οτι κυκλοφορουσε μαυρο χρημα μεσα απο αυτες τις συναλλαγες ας το ψαξετε εσεις,γιατι εσεις ειστε το κρατος.Καποιους ΜΕΓΑΛΟγιατρους,ΜΕΓΑΛΟδικηγορους ΜΕΓΑΛΟεπιχειρηματιες,ΜΕΓΑΛΟ...κατι, βολευε αυτη η κατασταση με τις ευλογιες του κρατους φυσικα.Κανεις δεν εκανε απεργια γιατι η αδεια στην Θεσ/νικη απο 350.000 επεσε στις 123.000 μια εβδομαδα πριν το πυροτεχνημα Ραγκουση.Κανεις δεν εκανε απεργια για το 80% των συναδελφων που καθυστερει ή αδυνατει να πληρωσει τις εισφορες στον Ο.Α.Ε.Ε..Ψαξτε και τα εγγονια αυτων που το κρατος παρειχε τις αδειες δωρεαν και τις μοσχοπουλησαν.Αυτη ειναι η δικια σας δουλεια και θα ησασταν και απολυτως τιμιοι και δικαιοι.Αν επι 34 χρονια η διαπραγατευση ειναι ελευθερη τοτε για να ισοφαριστει αυτο θα επρεπε να ρωτησετε τους συνδικαλιστες μας αν μετα απο 34 χρονια απο την ψηφισει του νομου επιστρεψει η αδεια στο κρατος θα ειχαμε μια βαση συζητησης,οτιδηποτε αλλο οχι σοσιαλιστικο δεν ειναι αλλα ξεπερναει και τα ορια του ολοκληρωτικου καθεστωτος τυπου Καστρο,Κανταφι,Μπεν Αλι,Χουσειν διαλεξτε και παρτε.