Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη ΗΛΙΑΣ | 11 Σεπτεμβρίου 2011, 22:49
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Λοιπόν η όλη ιστορία είναι εντελώς παράλογη. Και εξηγούμαι γιατί έχω ζήσει και στην Γερμανία. Πρίν από ένα χρόνο το ΠΑΣΟΚ το οποίο και στήριξα ψήφισε τη συνθήκη ΜΠΟΛΚΕΝΣΤΑΙΝ με την οποία ενσωματονώμαστε στην ευρωπαική οδηγια για την πλήρη απελευθέρωση των επαγγελμάτων και η οποία εξαιρεί ΤΑΞΙ , ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ , ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ. Δεύτερος υπογράφων ο κος Ραγκούσης. Ερχεται ο Κος Ρέππας να προβη σε κάποιες αλλαγές όπως τις εταιρείες ενοικιάσεως μετά οδηγού που υπάρχουν και στην υπόλοιπη ευρώπη,άδειες για 7θεσια 9θεσια κλπ αλλά σαν λογικός άνθρωπος έβαζε ταβάνι για τα κίτρινα ταξί 2,5 άδειες ανά 1000 κατοίκους τις πιο πολλές από όλη την ευρώπη. Αυτό ισχύει και στην Γερμανία και παντου και μάλιστα με τρομακτικά λιγοτερες άδειες. Οι άδειες φυσικά και είναι μεταβιβάσιμες(Στην Γερμανία εκτος της συνταξιοδοτησης) και σε μερικές περιπτωσεις πανακριβες(200000) όπως στο Παρίσι. Στην Φρανκφούρτη μπαινεις στην σειρα να την πάρεις από το κράτος αν θες αλλά επειδη πρέπει να ελευθερωθουν αλλες για να την πάρεις εσυ, πράγμα δυσκολο, καταφεύγεις σε ιδιώτη με τιμή γύρω στα 70000. Και φυσικα σε όλη την Γερμανια παιζουν μεμονωμενοι ιδιοκτητες οι οποιοι μπαινουν σε εταιρεια αλλα ως ιδιοκτητες. Αυτα δεν συμβαίνουν τυχαια στην Ευρωπη η οποια και εξαιρει τα ταξι αλλα για λογους κυρίως κυκλοφοριακου , μολυνσης , υπηρεσιων κλπ. Εδω ο Ραγκούσης πάει να πρωτοπορησει παγκοσμιως. Δουλευουν τα ταξί και φρακάρει η Αθήνα. Φανταστείται όχι άλλα 7000 ταξί που θα βγουν μόνο από τους μισους , αλλά 1000 με 2000 ακόμα και βγάλτε συμπέρασμα. Ανταγωνισμος ποιος??? Με το κομιστρο καθορισμενο απο το κρατος?? Απο που θα εισπραχτει φπα(Ολοι θα βγαίνουν πιστωτικοι) και τεβε αφου δεν θα υπαρχει επαρκες μεροκάματο?? Υπηρεσιες?? Σαν της Ιρλανδιας που όταν ανοιξε το επαγγελμα(πριν ξανακλεισει) οι οδηγοι κλεβαν μπας και βγάλουν τα πετρελαια?? Δεν ειναι τυχαιο λοιπον που σε ολη την ευρωπη το επαγγελμα ειναι (κλειστο). Έδω εχουμε το ποιο φτηνο ταξι στην Ευρωπη ακομα και απο την Ουγγαρια και πλεον και με πολυ καλα αυτοκινητα. Ποιο λοιπον το οφελος κε Ραγκουση που δεν το είδαν μαλιστα οι συμβουλοι του κου Ρεππα , της δικιας σας κυβερνησης δηλαδή που συμφωνησε και η τροικα και τους πληρωσε ο ελληνικος λαος??????????