Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 5 Χαρακτηριστικά Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ- Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙΣχόλιο του χρήστη Γ.Κοσμαδόπουλος | 12 Σεπτεμβρίου 2011, 10:02
Καλημέρα, όπως έχουν ήδη επισημάνει και αρκετοί προλαλλήσαντες, είναι γελοίο και κατ'εμέ να ασχολούμαστε με πολιτικά επικοινωνιακά τεχνάσματα του στύλ "Θα σας κάνουμε ταξί με ιντερνετ και τηλεόραση" δίχως να έχουμε ξεκαθαρίσει, ή μάλλον καλύτερα σκεφτεί, το πως όλες αυτές οι προδιαγραφές και απαιτήσεις και γενικά όλο αυτό το εγχείρημα της απελευθέρωσης: 1ον θα πείσουν τον "επιχειρηματία" να επενδύσει εν καιρό κρίσης σε αυτού του τύπου τις μεταφορές όταν με μια ματιά στο νομοσχέδιο φαίνεται ότι η απόσβεση και μόνο (δεν μιλάμε για καν για κέρδη) κατα πάσα πιθανότητα δεν θα έρθει ποτέ μιας και τα συχετιζόμενα κόστη κτήσης, καθημερινής λειτουργίας και αντικατάστασης και η συνεχόμενη μείωση της πελατείας ελέω μέτρων, κρίσης και προσωπικών και δημοσίων μέσων μεταφοράς καθιστούν κάτι τέτοιο από δύσκολο εώς αδύνατον, 2ον θα βοηθήσουν τον ήδη κατέχοντα άδεια ταξιτζή που θα απορροφηθεί σε εταιρεία να μπορέσει "νόμιμα" και δίχως να τον ωθουν σε "λοβιτουρες" και φοροδιαφυγή να τα φέρει εις πέρας όντας πλέον "μισθωτός" υπάλληλος της εταιρίας και όχι ανεξάρτητος ιδιοκτήτης σε μια εταιρία που όπως προανέφερα μετα βίας θα μπορεί να κάνει απόσβεση και να παρουσιάσει κέρδη, και 3ον θα βοηθήσουν τους τελικούς καταναλωτές, που από την φύση τους είναι ως επί τω πλείστον άνθρωποι που δεν έχουν την δυνατότητα κίνησης με προσωπικά μέσα ή με δημόσια μέσα μεταφοράς και με χαμηλά εισοδήματα, στο να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν ταξί δίχως αυτό να τους "ματώνει" οικονομικά. Άρα λοιπόν ας προσπαθήσουμε να βλέπουμε τα πράγμα σφαιρικά από όλες τις μεριές και κάτω από το πρίσμα όλων των εμπλεκόμενων φορέων και με τα σωστά κριτήρια και μετά να προχωράμε σε τέτοιου είδους εξαγγελίες οι οποίες εάν και εφόσον αναλυθούν γίνονται κατευθείαν αντιληπτές ως αυτό που πραγματικά είναι, δηλαδή επικοινωνιακές "αρλούμπες". Αυτό φυσικά αν είναι αυτοσκοπος μας αντί να αυξήσουμε την επιχειματικότητα, τον υγιή ανταγωνισμό και την ποιότητα μεταφοράς για τον πολίτη να καταλήξουμε σε ένα μοντέλο όπως της Αμερικής με τρεις - τέσσερις εταιρίες ταξί κολοσσούς να εξουσιάζουν όλη τη μετάφορά ταξί με μισθούς πείνας στους οδηγούς τους, με τεράστιο ανεξέλεγκτο στόλο που τους επιτρέπει μέσω των οικονομιών κλίμακας και του ολιγοπωλίου να καταδυναστεύουν την αγορά, και οι οποίες το πιθανότερο θα είναι να μην προσφέρουν καθόλου στα έσοδα του κράτους λόγω συνεχόμενων αρνητικών ισολογισμών. Ευχαριστώ