Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Γιωργος | 12 Σεπτεμβρίου 2011, 13:21
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν καταλαβαίνω … Μέσα στον τόσο χαμό και πανικό που υπάρχει τριγύρω, μια λογική κυβέρνηση θα κοίταζε να ανοίξει όσο λιγότερα μέτωπα…. Μετά από 18 μήνες συζητήσεων , αρκετες χιλιαδες ευρώ σε επιτροπές για αναλύσεις (κυκλοφοριακό, μόλυνση της ατμόσφαιρας κ.λ.π) έρχεται το νομοσχέδιο Ρέππα για τα ταξί που ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ( κυβέρνηση, ταξιτζήδες, αντιπολίτευση , ΤΡΟΙΚΑ) ανοίγει το επάγγελμα χωρίς να ανοίξει μύτη… Και ξαφνικά έρχεται άλλος υπουργός της ΙΔΙΑΣ κυβέρνησης τα παίρνει όλα πίσω και μετά από 2 μήνες φέρνει άλλο σχέδιο τόσο πρόχειρο που και ίδιος λέει <>. Και φαίνεται ότι είναι τόσο λάθος γιατί ξεσηκώνει εκτός από τους ταξιτζήδες, σύσσωμη την αντιπολίτευση αλλά και τους περισσότερους βουλευτές της ίδιας της κυβέρνησης με αποτέλεσμα να δημιουργήσει ένα ακόμα πρόβλημα μέσα σε τόσα άλλα.. Και ρωτάω γιατί το νομοσχέδιο Ραγκούση με το οποίο δεν συμφωνεί κανένας είναι καλύτερο από το νομοσχέδιο Ρέππα που συμφωνούσαν όλοι; Αφού και τα δυο είναι από την ίδια κυβέρνηση, και ανοίγουν και τα δυο το επάγγελμα; Γιατί να πεταχτούν τοσα λεφτα που δωσαμε στις επιτροπες για το πρώτο νομοσχέδιο? Γιατί η κυβέρνηση θέλει να δημιουργήσει πρόβλημα ακόμα και στο εσωτερικό της? Πότε θα επικρατήσει η κοινή λογική;