Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Yannis K | 12 Σεπτεμβρίου 2011, 13:17
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι πολύ λυπηρό το γεγονός ότι πολλοί από τους ιδιοκτήτες ταξί έδωσαν αρκετα χρήματα για να αγοράσουν μία άδεια (ακόμα και δάνεια πήραν, έγραψαν υποθήκες κτλ). Ποιος διαμόρφωσε την αξία της άδειας? Οι ίδιοι οι εμπλεκόμενο. Το γιατί είναι προφανές: θα έβγαιναν τα λεφτά της αγοράς. Αλλιώς δε θα πωλούνταν τόσο ακριβά. Ερωτήθηκε ποτέ κανείς για το περίφημο πόθεν έσχες αυτών των χρημάτων? Φορολογήθηκε ποτέ? Η απάντση και στα δύο είναι όχι. Άρα μαύρο χρήμα... Ήταν γνωστό απο χρόνια πως κάποια στιγμή θα ανοίξει το επάγγλμά τους? Κι ένα τελευταίο ερώτημα: Τι φόρο εισοδήματος πληρώνουν οι αγαπητοι, κατά τα άλλα, ταξιτζήδες? Και αν μου επιτρέπεται μία παρατήρηση: Όλη αυτή η αντίδραση με δηλώσεις περί συμμαχίας με το διάβολο, ότι "μαζί με μας θα πεθάνεται όλοι σας γιατί θα δαγκώσουμε και σας" κτλ δε βοηθούν στον αγώνα. Αντίθετα.