Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 4 – Καθιέρωση ειδικού ελέγχου εκπομπών θορύβου κυκλοφορούντων μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και τρίτροχων οχημάτων για την προστασία του περιβάλλοντοςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΤΑ ΚΑΡΡΑ | 3 Αυγούστου 2010, 14:08
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το να πάρει κάποιος ένα ηχόμετρο στο χέρι και να βγει στους δρόμους ΔΕΝ είναι λυση, χειρότερα θα τα κάνει τα πράγματα...Δεδομένου οτι για την πραγματοποίηση μιας σωστής τεχνικά ηχομέτρησης πρέπει να τηρούνται αυστηρά κάποιες προϋποθέσεις / παράμετροι σωστής ρύθμισης του οργάνου μέτρησης (ντεσιμπελόμετρο ελληνιστί...), του χώρου, (αλλα ΚΑΙ της απόστασης και γωνίας λήψης του οργάνου από την πηγή του ήχου...), όπως και εκπαίδευσης του προσωπικού που θα ασχοληθεί με αυτήν... ΠΩΣ θα τα διασφαλίσετε ολα αυτά ??? Εννοείται ότι είμαι ΚΑΤΑ κάθε είδους ηχορρύπανσης, αλλά στην προκειμένη περίπτωση, το νομοσχέδιο αυτό χρήζει ΠΟΛΥ συζήτησης από όλους μας...