Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Maria P | 12 Σεπτεμβρίου 2011, 15:21
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με το θέμα του καινούργιου σ/ν για τα ταξι θα ήθελα να ενημερωθούμε όλοι για τις μελέτες με τις σποίες ο κύριος υπουργός κατέληξε σε αυτές τις προτάσεις. Ειναι δημοσιοποιημένες? Σύμφωνα με τη δική μου άποψη αυτές οι προτάσεις είναι καταστροφικές για όλους και όχι μόνο για τους ιδιοκτήτες ταξι(για αυτούς είναι και παρανομες και αντισυνταγματικές). Για να είμαι πιο συγκεκριμένη : 1)οι ιδιοκτήτες ταξί χάνουν ένα περιουσιακό στοιχείο το οποίο με την ανοχή της πολιτείας λειτουργουσε ως "ενέχυρο" για την απόκτηση μιας θέσης εργασίας. 2)Η πολιτεία χάνει τη δυνατότητα να αποκτήσει σημαντικά ποσά αν κάνει τις μεταβιβάσεις μέσω του υουργείου και φορολογεί τα ποσά που διακινούνται. Αν τα στοιχεία που έχει διαρεύσει το υπουργείο σε εφημερίδες για τις μεταβιβάσεις είναι αληθινά τότε γιατι το υπουργείο "μηδενίζει" αντί να νομιμοποιεί και άμεσα να φορολογεί ενα τόσο μεγάλο τζίρο που θα αυξήσεις άμεσα και το ΑΕΠ της χώρας? 3) Εμείς οι πολίτες χάνουμε άνα ακόμα "άυλο" αυτή τη φορά περιουσιακό στοιχείο αυτού του κράτους. Έμείς θα ξανακλιθούμε να καλήψουμε τις τρύπες του προυπολογισμού και τον ελειμάτων? Γιατί αφού υπάρχει και άλλος τρόπος? Επίσης έμεις οι υπόλοιποι πολίτες θα υποστούμε τις συνέπειες του κυκλοφοριακού χάους που θα δημιουργηθεί απο τα υπερβολικά πολλά ταξί που θα υπάρχουν, καθώς και τη μόλυνση που θα παράγουν. Αλήθεια η ευρωπάική ένωση τι προβλέπει για τις περιβαλοντολογικές συνέπειες αυτού του σχεδίου νόμου? Τελικά αναρωτιέμαι ποιο είναι το δημόσιο συμφέρον που επιβάλει αυτές τις αλλαγές? Είναι άραγε δημόσιο ή αμιγως "ιδιωτικό"? Επίσης 27000 ταξί και κανεις δεν μπορεί να ελέγξει τους ασκούντες το επάγγελμα στο αν ξέρουν αγγλικά, αν είναι καθαροί, αν οδηγούν με ασφάλεια κλπ, αν οι ασκούντες το επάγγελμα γίνουν 50000 ή και παραπάνω(οδηγοί με βάρδιες κλπ) τότε ποιος θα ελέγχει τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την ασφάλεια των πολιτών, ασφάλεια οδική αλλά και σωματική. Γιατι αν δεν ελέγχουμε τώρα το ποιος οδηγάει τα ταξί στην Αθήνα τότε ένα μικρότερο κράτος (δηλώσεις του πρωθυπουργού) πως θα ελέγχει τους πολλαπλάσιους οδηγούς? Καμία μέριμνα για εμάς τους πολίτες και χρήστες του ταξι? Γιατι κυριε υπουργε?