Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Petros | 12 Σεπτεμβρίου 2011, 21:47
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μου κάνει εντύπωση η γενικευμένη αντίδραση των ταξιτζήδων. Άρα θίγονται τα προσωπικά και συντεχνιακά συμφέροντα. Δε νομίζω να λυπούνται το επιβατικό κοινό. Δεν τους είδα να αντιδρούν τόσο γενικευμένα σε άλλες περιπτώσεις που θίγονταν οι πολίτες. Για την τσεπούλα τους αντιδρούν. Αγοράζοντας την άδεια, με αξία δηλωμένη μικρότερη απο την πραγματική, έκαναν μία επένδυση. Σίγουρη μεν για λίγα χρόνια πριν επίφοβη κομψά γιατί πολλές φορές είχε ακουστεί. Το άνοιγμα των επαγγελμάτων. Έκαναν λοιπόν μία επένδυση. Όπως χιλιάδες άλλοι ελεύθεροι επαγγελματίες, των οποίων όμως η δουλειά δεν πήγε καλά. Κι αναγκάστηκαν να κλείσουν τα μαγαζιά τους, τις επιχειρήσεις τους, τις βιοτεχνίες του κτλ. Τι πρέπει να κάνουν τώρα όλοι αυτοί; Να ζητήσουν από το κράτος τα λεφτά που έχασαν; Μπείτε στον ανταγωνισμό και όποιοι προσφέρουν σωστές υπηρεσίες σε λογικές τιμές δε θα χάσουν.