Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη A.L | 13 Σεπτεμβρίου 2011, 10:40
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριοι βουλευτές του ΚΤΕ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ του ΠΑΣΟΚ, Σας παρακαλώ μην υποκείψετε στους εκβιασμούς περι"μηνυμάτων παλινωδίας" προς τους εταίρους.Η βιωσιμότητα της χώρας δεν κρίνεται από την υπερψήφιση του επίμαχου νομοσχεδίου.Θεωρώ έστω και ο πιο απλός πολίτης(ακόμη και αν ανήκει στην κατηγορία αυτων που δεν συμπαθούν ιδιαίτερα τον κλάδο των ταξί) αντιλαμβάνεται οτι αυτο που σίγουρα δεν εξυπηρετείται είναι το "δημόσιο συμφέρον" για το οποίο πολύς λόγος γίνεται τελευταία. Αυτο που ενδιαφέρει κυρίως τον πολίτη είναι οι καλύτερες υπηρεσίες (επιμορφωτικά σεμινάρια,κανόνες σχετικά με τη συμπεριφορά,την παρουσία του οδηγού και την κατάσταση του αυτοκινήτου κτλ.),φθηνό κόμμιστρο (πιστεύω αυτο ήδη υπάρχει)και πόλεις με λιγότερη ρύπανση και κυκλοφοριακή επιβάρυνση(φαντάζομαι όλοι θα διαπιστώσατε οτι κατα τις ημέρες απεργίας των ιδιοκτητών ταξί,η κίνηση ήταν σαφώς λιγότερη). Πολύ φοβάμαι οτι αυτη η προχειρότητα στο σχεδιασμό του ν/σ θα βλάψει όχι μόνο τους εργαζόμενους στον συγκεκριμένο κλάδο (πλην λίγων εξαιρέσεων) που δουλεύουν αρκετά σκληρά 10-12 ώρες την ημέρα,6-7 ημέρες την εβδομάδα τακτοποιώντας πρωτίστως τις υποχρεώσεις τους απέναντι στο κράτος και τις τράπεζες-τα λεγόμενα "πάγια έξοδα"- και κατόπιν υπολογίζουν το κέρδος τους, αλλά τελικώς χαμένη θα βγει και ολόκληρη η κοινωνία εκτος από "αυτους τους λίγους" που τελικά θα καρπωθούν το συγκεκριμένο κομμάτι των μεταφορών. Σας ευχαριστώ για το βήμα που μου δίνετε.