Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη κωστας | 13 Σεπτεμβρίου 2011, 12:22
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κυριε υπουργε παρακαλω λειτουργηστε εστω και την υστατη στιγμη χωρις προκαταληψεις και κοινωνικα στερεοτυπα.ο 3844 εξαιρει το συγκεκριμενο επαγγελμα απο την πληρη απελευθερωση για λογους δημοσιου συμφεροντος.το δημοσιο συμφερον στην προκειμενη περιπτωση δεν ειναι η προασπιση των οικονομικων συμφεροντων του κλαδου αλλα το συγκοινωνιακο και το περιβαλλον.εχετε φανταστει μια αθηνα με 25.000 ταξι πως θα λειτουργει συγκοινωνιακα;προχωρηστε στην απελευθερωση του εργου και οχι των δημοσιας χρησεως οχηματων.δωστε τη δυνατοτητα σε μια εταιρεια να επενδυσει με αλλου τυπου ταξι απο το κιτρινο.τελος αν θελετε να παταξετε τη φοροδιαφυγη οριστε αντικειμενικη αξια στην αδεια και φορολογηστε την αγοραπωλησια.για να ταξιδεουν απο ακρη σε ακρη στην ελλαδα φανταστειτε πως νιωθουν αυτοι οι ανθρωποι που αισθανονται να χανουν ολοκληρες περιουσιες.δειχτε αλτρουισμο αλλα και κοινη λογικη συναμα.σας ευχαριστω.