Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 8 – Συνεργεία αυτοκινήτωνΣχόλιο του χρήστη Σπηλιώτης Μιχάλης | 3 Αυγούστου 2010, 15:28
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αιτιολογημένη πρόταση του ΠΑΣEΕΔ. Ο αριθμός των κυκλοφορούντων μοτοσυκλετών πάνω από 125 cc υπερβαίνει τις 1.000.000 μονάδες. Η πλειονότητα των χρηστών είναι επαγγελματίες οι οποίοι χρησιμοποιούν τα οχήματα αυτά για λόγους ταχύτητας και οικονομίας στην μετακίνηση. Ομοίως είναι σημαντική η συμμετοχή των μοτοσυκλετών στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης λόγω ακριβώς της απουσίας αντιστοίχου αριθμού κυκλοφορούντων αυτοκινήτων. Ο στόλος αυτός και αντίστοιχα όλα τα μοτό συντηρούνται από τους επισκευαστές μοτοσυκλετών που πληρούν τις προυποθέσεις της σχετικής νομοθεσίας του νόμου Ν.1575/1985 και του ΠΔ 78/88 μέλη μας . Η συμμετοχή των μοτοσυκλετών στην οικονομία καυσίμων και στην προστασία περιβάλλοντος φαίνεται και από τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που έχει λάβει η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για την κάρτα ελέγχου καυσαερίων, για την κάρτα τεχνικού ελέγχου και την κάρτα θορύβου. Στο υπόψη νομοσχέδιο εισάγετε επίσης ο θεσμός και καθορίζονται τα κριτήρια για την υγραεριοκίνηση των οχημάτων γεγονός το οποίο είναι πολύ σημαντικό και για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος και για λόγους εξοικονόμησης υγρών καυσίμων, εάν λάβουμε υπόψη ότι το ενεργειακό ισοδύναμο μεταξύ αερίων καυσίμων και βενζίνης είναι 3/1. Ορθός στα πλαίσια της απελευθέρωσης των επαγγελμάτων απορρίψατε μεθοδεύσεις για τον έλεγχο τοποθετήσεις εξοπλισμού υγροποιημένου αερίου από μια μικρή ομάδα αδειοδοτημένων εγκαταστατών, ορθός επιτρέπεται στους αδειοδοτημένους επισκευαστές ηλεκτρολόγους αυτοκινήτων και μηχανικούς αυτοκινήτων οχημάτων είτε μέσο εκπαίδευσης 100 ωρών είτε με αντίστοιχή εμπειρία στην εργασία αυτή. Σας γνωρίζουμε ότι οι μοτοσυκλέτες σύγχρονης τεχνολογίας είναι μηχανήματα πολύ σύνθετα, η ανάλυση των λόγων θα μπορούσε να είναι αρκετά εκτενείς, για τον λόγω αυτό ορθός υπάρχει ξεχωριστή ειδικότητα επισκευαστών μοτοσυκλετών για τον ίδιο λόγω δεν είναι δυνατόν η ασφαλή επισκευή μοτοσυκλετών από τους μηχανικούς αυτοκινήτων ή τους ηλεκτρολόγους αυτοκινήτων . Για όλα τα παραπάνω ζητούμε όπως προβλεφθεί στο υπόψη και η ειδικότητα του επισκευαστή μοτοσικλετών στο άρθρο 8 παρ. 8 ΑΡΘΡΟ 8 Συνεργεία αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών μοτοποδηλάτων …… 8. Για την απόκτηση της άδειας άσκησης επαγγέλματος του τεχνίτη υγραερίων αυτοκινήτων ο ενδιαφερόμενος απαιτείται να είναι κάτοχος της άδειας της περιπτ. α΄ της παρ. 2 του άρθρου 3 του Ν. 1575/1985 επί δύο (2) έτη και να έχει σχετική προϋπηρεσία σε όμοια εργασία συνεργείου υγραερίου τουλάχιστον έξι (6) μηνών και αντίστοιχα του τεχνίτη υγραερίου μοτοσυκλεττών και μοροποδηλάτων, να είναι κάτοχος της άδειας της περίπτωσης η΄ της παρ. 2 του άρθρου 3 του ν.1575/1985 επί δύο (2) έτη και να παρακολουθήσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του επομένου εδαφίου. Εναλλακτικά αντί της πρόϋπηρεσίας για την απόκτηση της ανωτέρω άδειας αρκεί η επιτυχής παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος σε πιστοποιημένη εκπαιδευτική δομή (Κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) ή Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα και η λήψη αντίστοιχου πιστοποιητικού. Η δομή , το περιεχόμενο, ο χρόνος και οι προδιαγραφές του εκπαιδευτικού προγράμματος θα καθοριστούν με Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων. O πρόεδρος : Σπηλιώτης Μιχάλης Ο Γεν.Γραμματέας : Κονδύλης Γιώργος