Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 23 ΔιαφήμισηΣχόλιο του χρήστη ΧΑΙΜ ΚΟΕΝ | 13 Σεπτεμβρίου 2011, 13:24
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μία σοβαρή (περιβαλλοντική θα έλεγα) παράμετρος κατά την λειτουργία δεκαδων χιλιάδων ΤΑΧΙ είναι η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ αυτών στους δρόμους υπό διάφορες οπτικές συνθήκες. Επίσης μία ακόμη παράμετρος είναι η ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΙΑ του μέσου, λόγω του δημόσιου χαρακτήρα του. Η διαφήμηση πάνω στις εξωτερικές όψεις των ΤΑΧΙ καταργεί τις δύο παραπάνω παραμέτρους. Εάν επιτραπεί, θα επικρατήσει ένα πολυχρωματικό αλλαλούμ στους δρόμους, με αποτέλεσμα το μέσο να εξαφανισθεί και να μη αποτελεί άμεσο και ευδιάκριτο "στόχο" για τους χρήστες, ιδίως τις νυκτερινές ώρες. Η γενική αισθητική θα θυμίζει τους δρόμους υπανάπτυκτων Ινδικών πόλεων και όχι μία ευρωπαϊκή πόλη. Αν αναλογισθούμε την αισθητική ομοιομορφία και αναγνωρισιμότητα των κόκκινων λεωφορείων του Λονδίνου έναντι αντίστοιχων σε πόλη της Ινδίας (http://en.wikipedia.org/wiki/File:Best_Livery.png)ή την ομοιμορφία του ευδιάκριτου κίτρινου έναντι του γκρί, μπλέ και λοιπών χωματισμών σε συνδυασμό με διαφημήσεις, τότε το αποτέλεσμα θα είναι σουρεαλιστικό.