Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 3 – Εποπτεία και βελτίωση του θεσμού του Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.Σχόλιο του χρήστη ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ | 3 Αυγούστου 2010, 15:43
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριε Υπουργέ θα θέλαμε να σας επισημάνουμε μερικά θέματα όσων αφορά το νομοσχέδιο για τον Τεχνικό Έλεγχο. 1) Όταν ένα όχημα περνάει ΚΤΕΟ δεν θα παίρνει ΚΕΚ αλλά θα ισχύει το δελτίο για ένα χρόνο και τον άλλο χρόνο θα παίρνει κάρτα , έτσι υποβαθμίζεται ο θεσμός της ΚΕΚ και δεν θα βγάζουν κάρτα ούτε τον άλλο χρόνο .αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση των εσόδων στα ΙΚΤΕΟ Η πρόταση μας είναι να περνάει από ΚΤΕΟ κάθε χρόνο όπως στο εξωτερικό και να καταργηθεί η ΚΕΚ, ή να μείνει ο θεσμός της ΚΕΚ ως έχει. 2) Όσον αφορά την σύνδεση της ασφάλειας του οχήματος με το ΚΤΕΟ γιατί πρέπει πρώτα να το ασφαλίσει και μετά να έρθει για έλεγχο ,έτσι πως εξασφαλίζεται ότι θα έρθει για ΚΤΕΟ; Η πρόταση μας για να εξασφαλισθούν και το ΚΤΕΟ και οι ασφάλειες είναι , ότι πρώτα περνάει ΚΤΕΟ και αν δεν έχει ασφάλεια παίρνει ΔΕΛΤΙΟ με σοβαρές ελλείψεις και έχει ένα μήνα προθεσμία να ασφαλίσει το όχημα του και μετά να έρθει για επανέλεγχο. 3) Όσον αφορά την διαπίστευση των Δημόσιων ΚΤΕΟ δίνετε πολύ χρόνο και στο τέλος δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. 4) Τα νέα Δελτία Τεχνικού Ελέγχου γιατί είναι διαφορετικά στα Δημόσια από τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ γιατί στα δελτία των Δημοσίων δεν θα υπάρχει η ταινία ασφαλείας όπως σε αυτά των ιδιωτικών;