Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Antonis | 13 Σεπτεμβρίου 2011, 14:33
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχω δύο φίλους. Και οι δύο το 2006 είχαν στην κατοχή τους 200.000€. Και οι δύο ήταν στο ενοίκιο. Ο ένας αποφάσισε να αγοράσει ταξί, να δουλεύει, να φορολογείται και να βγάζει ένα ποσό να συντηρείται και να πληρώνει το ενοίκιο του. Ο άλλος δεν ήθελε τέτοιες φασαρίες και αποφάσισε να αγοράσει ένα σπίτι έτσι ώστε να γλιτώνει τα λεφτά του ενοικίου. Καταρχήν τα λεφτά που απόμεναν στον πρώτο ήταν περισσότερα. Αν όμως υπολογίσουμε ότι ο δεύτερος δούλευε ταυτόχρονα, τότε σε αυτόν περίσσευαν περισσότερα. Σήμερα το ταξί του πρώτου δημεύετε. Για να υπάρχει κοινωνική δικαιοσύνη (sic) προτείνω να δημευτεί και το σπίτι του δεύτερου. Το σχόλιο είναι σύμφωνα με το σκεπτικό του ανθρώπου που είναι υπουργός σήμερα. Όταν αλλάξει τότε θα επανέλθουμε στη λογική.