Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Dimitrios M | 13 Σεπτεμβρίου 2011, 16:23
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νομοσχέδιο δεν πραγματεύεται την απελευθέρωση του επαγγέλματος του ταξί, αλλά τη δήμευση της περιουσίας των ιδιοκτητών ταξί. Κάτι πρωτοφανές στα μεταπολεμικά χρονικά. Άδειες που αποκτήθηκαν καθ'όλα νόμιμα με το ισχύον τα τελευταία 30 έτη καθεστώς και με τον κόπο μιας ζωής, κατάσχονται σε μια νύχτα. Η ένσταση σε αυτό είναι πως το δηλωθέν ποσό της αγοράς δεν ήταν το πραγματικό; Δηλαδή επειδή δεν πληρώθηκε ένα ποσό επιπλέον στην εφορία για τη δεδομένη συναλλαγή, η "τιμωρία" είναι η δήμευση της περιουσίας; Να υπενθυμίσω πως το ίδιο κράτος νομιμοποιεί καταπατηθείσες δασικές εκτάσεις με επιβολή ενός μικρού προστίμου. Το ίδιο κράτος δεν έχει δημεύσει τις περιουσίες ορισμένων κυβερνητικών στελεχών που καρπώθηκαν μίζες εκατομμυρίων ευρώ από εξοπλιστικά προγράμματα και οδήγησαν τη χώρα στην οικτρή κατάσταση που βρίσκεται. όχι απλά δε δημεύτηκε η περιουσία των καταχραστών, αλλά δεν τους επιβλήθηκε καν 40 ευρώ πρόστιμο. Οι άδειες αποκτήθηκαν ΝΟΜΙΜΑ υπό συγκεκριμένο καθεστώς. Ελπίζω να επικρατήσει η λογική στους βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος, αν τους έχει απομείνει λίγη λογική καικοινωνική ευαισθησία.