Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Δημητριος | 13 Σεπτεμβρίου 2011, 19:20
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
πλυθισμιακα κριτηρια χρειαζονται οπωσδηποτε Τι θα γινει σε Αθηνα Θεσσαλονικη με 1000 2000 η 5000 ταξι επιπλεον. Κυκλοφοριακο κομφουζιο αυξηση ρυπων και πολλα αλλα Οικονομικη εξαθλιωση ολων των ταξιτζηδων παλαιων και νεων καθως θα υπαρχει υπερπροσφορα και οχι ζητηση. Θα οδηγηθουμε λοιπον σε νεα λουκετα αυτη την φορα σε ταξι Αποφασιστε λοιπον πλυθισμιακα κριτηρια διαφορετικα για καθε περιοχη αναλογα με τις αναγκες της και διατηρηση των εδρων για να ειναι το επαγγελμα βιωσιμο Για το θεμα των μαυρων χρηματων των Αδειων προτεινω να ορισθει μια τιμη για την αδεια 40000 η 50000 ευρω και οποιος θελει να πουλησει, να το κανει μεσω του κρατους, δηλαδη να καταθετει την αδεια του και αφου ο επομενος στην λιστα πληρωσει το παραβολο και κρατηθουν οι φοροι το υπολοιπο να καταβαλεται στον πωλητη. Ετσι καταργειτε η μαυρη αγοραπωλησια Σε περιπτωση κληρονομιας η γονικης παροχης να καταβαλονται οι φοροι βαση της τιμης της αδειας.