Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Ποδηλάτης | 14 Σεπτεμβρίου 2011, 07:42
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα επιχειρήματα περι κυκλοφοριακής συμφόρησης αν δοθούν περισσότερες άδειες ταξί είναι αβάσιμα. Όταν κάνουν απεργία τα ταξί, φυσικά υπάρχει λιγότερη κίνηση στους δρόμους αλλά οι πελάτες των ταξί αναγκάζονται να πάρουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς (που παραμένουν στις ίδιες ποσότητες). Ταλαιπωρείται περισσότερο ο κόσμος που δεν έχει Ι.Χ. και "χαίρονται" όσοι έχουν Ι.Χ. Αν ενδιαφέρεστε για το περιβάλλον και την κυκλοφοριακή συμφόρηση, απαγορέψτε τα Ι.Χ. στην Αθήνα για μια μέρα και θα δείτε πόσο θα αδειάσουν οι δρόμοι.