Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη ΠΕΡΙΚΛΗΣ | 14 Σεπτεμβρίου 2011, 15:18
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συγχαρητήρια στο ΚΤΕ του Πασόκ (που τους ψήφισα) για τις χθεσινές τους αντιδράσεις και ιδιαιτέρως στη Β. Παπανδρέου. Έδειξαν ότι πάνω από όλα είναι άνθρωποι. Οσον αφορα τις ενστάσεις Ραγκούση για συντεχνίες και τι θα πει στην κοινή γνώμη που πλήτεται αν υποχωρήσει έχω να πω τα εξής.... 1. Ο κλάδος των ταξί πλήτεται περισσότερο από όλους γιατί η δουλειά ειναι 50% κάτω και αυτό αποδεδειγμένα που το γνωρίζουν όλοι πλέον , την στιγμή μαλιστα που τα εξοδα(πετρέλαια,ασφάλεια κλπ.)είναι 30-40% πάνω. Ξεκινώντας το αμάξι έχω 60 ευρω έξοδα και αυτα πλέον με την αναδουλειά δυσκολευομαι να τα μαζέψω. 2. Όλες οι έκτακτες εισφορες , οι εισφορές υπερ ανέργων , ο ΦΜΑΠ , η εισφορα ακινήτων κλπ αφορά και τους ταξιτζήδες. Άρα όλες οι μειωσεις εισοδηματων , εκτακτων εισφορών κλπ που έχουν ρημάξει τον κόσμο έχουν ρημάξει πρωτους και καλύτερους και εμάς(Γιατί εμείς ζουμε από τον κόσμο και κοβωντας τους λεφτά, αυτοί με τη σειρά τους κοβουν το ταξί) 3. Η διαφορά με τα ταξί ειναι οτί εκτος οοοοοοοοοοολων των άλλων πρέπει να δώσουμε την αγορασμένη ιδιοκτητη περιουσία μας στα συμφέροντα. (Μέχρι και ο Κος Ρέππας στο Πρώτο θέμα στις 18/8 ειπέ **είτε από άγνοια είτε από σκοπιμότητα συγχέονται τα χασαπικα , τα κομμωτήρια κλπ με τα Δ.Χ.** Και ρωτάω τώρα εγώ το Πασοκ που το ψήφισα και αγωνίστηκα όταν μας μοίραζε φυλλάδια προεκλογικα με τις θέσεις του οτι το ταξί εξαιρειται και δεν τιθεται θέμα εκδοσης νεων αδειων κλπ και με ώθησε στην καταστροφη , εγώ σαν νομοταγής οικογενειάρχης τι πρέπει να κανω και να πιστεψω??