Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Ρένα Χ. | 14 Σεπτεμβρίου 2011, 21:54
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με λυπεί ιδιαίτερα το γεγονός που στο νομοσχέδιό σας φαίνεται να αγνοείτε εντελώς τη θέσπιση πληθυσμιακών κριτηρίων για την απόκτηση άδειας ταξί και την παρούσα οικονομική κατάσταση.Απελευθερώνετε ένα επάγγελμα που περνά μια πολύ μεγάλη κρίση αδιαφορώντας παντελώς για το μέλλον των ήδη υπαρχόντων ιδιοκτητών ταξί και των οικογενειών τους.Φαίνεται ότι δεν έχει καμία σημασία για εσάς ότι για την απόκτηση ακόμη και μισής άδειας ταξί πολλοί άνθρωποι αναγκάστηκαν μην έχοντας άλλη διέξοδο εργασίας να δανειστούν τεράστια για αυτούς ποσά βάζοντας ακόμα και υποθήκη το σπίτι τους.Πώς λοιπόν θα ανταπεξέλθουν όλοι αυτοί στα δάνεια που έχουν πάρει και ήδη αδυνατούν να πληρώσουν και με το νομοσχέδιο που προωθείτε είναι απολύτως βέβαιο ότι δεν πρόκειται ποτέ να εξοφλήσουν τις υποχρεώσεις τους;;; Και ως προς το επιχείρημά σας ότι η μεταβίβαση των αδειών ταξί είναι συνδεδεμένη με τη διακίνηση μαύρου χρήματος και φοροδιαφύγη ξεχνάτε μάλλον ότι οι αναγράφομενες στα συμβόλαια τιμές αγοράς είναι καθορισμένες από το ίδιο το κράτος.Εξάλλου, δε νομίζω να μη γνωρίζετε το γεγονός ότι ακόμα και σε όλες τις αγοροπωλησίες ακινήτων αναγράφεται στο συμβόλαιο η αντικειμενική αξία (η οποία και φορολογείται) και όχι η πραγματική εμπορική αξία που αποτελεί και το πραγματικό τίμημα που ο αγοραστής καταβάλει στον πωλητή. Επίσης δε μας έχετε διευκρινίσει για ποιους λόγους δε συμφωνείτε με το νομοσχέδιο που είχε προτείνει ο προκάτοχός σας.Μήπως η προωθούμενη ρύθμιση έχει σκοπό να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των μεγαλοκεφαλαιούχων και να εξοντώσει τους απλούς ιδιοκτήτες ταξί που εκ των πραγμάτων θα υποχρεωθούν να αποχωρήσουν από το επάγγελμα γιατί δε θα μπορούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους ;;; Μπορεί ίσως να αντιτείνετε ότι από τη στιγμή που το επάγγελμα διέρχεται κρίση ,για ποιο λόγο κάποιος να επενδύσει σε αυτό.Τότε μάλλον ξεχνάτε ότι οι εταιρίες επενδύουν στο μελλοντικό κέρδος κάτι που σίγουρα δεν μπορεί να κάνει ο καταχρεωμένος ιδοιοκτήτης ταξί που ήδη με δυσκολία επιβιώνει(όπως και η οικογένειά του).Μια επίσκεψη στις πιάτσες ταξί της Θεσσαλονίκης ενδεικτικά θα σας πείσει για του λόγου το αληθές.Και μη νομίζετε ότιθα βοηθήσετε τους ιδιοκτήτες μισής άδειας ταξί παραχωρώντας τους δωρεάν την υπόλοιπη μισή.Εκτός αν θεωρείτε ότι ο υπερκορεσμός του κλάδου (οι άδειες θα διπλασιαστούν τουλάχιστον ,χωρίς όμως αντίστοιχη αύξηση της πελατείας αλλά σίγουρα με πολλαπλή αυξήση των εξόδων του ιδιοκτήτη της ολόκληρης πλέον άδειας) βοήθεια και λύση. Αν η ωφέλεια του κράτους λοιπόν είναι να αφανίσει έναν τίμια και σκληρά(πολλές φορές και με κίνδυνο της ζωής του ) εργαζόμενο κλάδο,τότε είστε άξιος συγχαρητηρίων!!!