Αρχική Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας ΧρήσηςΆρθρο 1 Βασικοί κανόνεςΣχόλιο του χρήστη Yannis K | 14 Σεπτεμβρίου 2011, 22:46
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα dislikes που είχα στις απόψεις μου αλλά και στις απόψεις όσων δε συντάσσονται με τις απόψεις των ταξιτζίδων, μας υποδηλώνουν κ. Υπουργέ ότι τους βολεύει η παρούσα κατάσταση. Αφήστε λοιπόν τα πράγματα όπως έχουν, ώστε να ζουν στη χώρα που αυτοί θέλουν. Της φοροδιαφυγής (χωρίς παιδεία, υγεία και λοιπές κοινωνικές παροχές,αφού το κράτος δε θα έχει κονδύλια για αυτά), του τσαμπουκά (κλέινουμε λιμάνια, αεροδρόμια, δρόμους όποτε γουστάρουμε) της χαμηλής ποιότητας υπηρεσιών (πάω εκεί κι άμα σε βολεύει, διπλή ταρίφα στους αλλοδαπούς, διπλοκούρσα κτλ). Είναι από τις λίγες περιπτώσεις που παρατηρείται το παράδοξο να θέλει μια συντεχνία να διαμορφώσει την αγορά κι όχι η αγορά τον τρόπο προσφοράς της υπηρεσίας. Κι όταν θα πτωχεύσουμε οικονομικά, κοινωνικά και ηθικά να πουλήσουν τις άδειές τους στους μαντράδες και να χαίρονται για την κατάσταση, που αυτοί δημιούργησαν. Οι υπόλοιποι όμως Έλληνες τι φταίνε; Για την ώρα απλά τους ανεχόμαστε.