Αρχική Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώςΆρθρο 7: Χρηματική επιβάρυνση – πρότυπα υποδομώνΣχόλιο του χρήστη Μανόλης | 14 Οκτωβρίου 2011, 22:47
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
2. Η ειδική αυτή χρηματική επιβάρυνση είναι εύλογη, ανάλογη του κόστους, διαφανής και καθορίζεται από το φορέα διαχείρισης του αερολιμένα σε συνεργασία με τους χρήστες του αερολιμένα, μέσω της επιτροπής χρηστών του αερολιμένα, εφόσον αυτή υπάρχει, ή μέσω οποιουδήποτε άλλου αρμοδίου οργάνου. Η χρηματική επιβάρυνση κατανέμεται μεταξύ των χρηστών του αερολιμένα κατ’ αναλογία του ολικού αριθμού του συνόλου των αναχωρούντων επιβατών που μεταφέρει καθένας από αυτούς από τον εν λόγω αερολιμένα. μια μικρή αλλαγή........που δείχνει ότι οι αποφάσεις δεν πρέπει να είναι προειλημένες.... 2. Η ειδική αυτή χρηματική επιβάρυνση ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ είναι εύλογη, ανάλογη του κόστους, διαφανής και καθορίζεται από το φορέα διαχείρισης του αερολιμένα σε συνεργασία με τους χρήστες του αερολιμένα, μέσω της επιτροπής χρηστών του αερολιμένα, εφόσον αυτή υπάρχει, ή μέσω οποιουδήποτε άλλου αρμοδίου οργάνου. Η χρηματική επιβάρυνση κατανέμεται μεταξύ των χρηστών του αερολιμένα κατ’ αναλογία του ολικού αριθμού του συνόλου των αναχωρούντων επιβατών που μεταφέρει καθένας από αυτούς από τον εν λόγω αερολιμένα. Ερώτηση: Ποιό είναι το έτος αναφοράς για τον καθορισμό του τέλους? το ποηγούμενο έτος, το επόμενο έτος? Τι προβλέπεται για τις εποχικές πτήσεις ή αυτές που προτοεμφανίζονται εν τω μέσω του καλοκαιριού?