Αρχική Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώςΆρθρο 7: Χρηματική επιβάρυνση – πρότυπα υποδομώνΣχόλιο του χρήστη Σωτήρης Ν. Παπαδόπουλος | 17 Οκτωβρίου 2011, 18:55
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το άρθρο 8 του ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΚ) αριθ. 1107/2006 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 5ης Ιουλίου 2006, σχετικά με τα δικαιώματα ΙΣΟΤΗΤΑΣ των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς, Δηλώνει ότι: «Ο αποτελεσματικότερος τρόπος χρηματοδότησης φαίνεται να είναι η είσπραξη χρηματικής επιβάρυνσης από κάθε αεροπορική εταιρεία, ανάλογης προς τον αριθμό επιβατών που η εταιρεία μεταφέρει από και προς τον αερολιμένα» Στο κείμενο σας ο γενικόλογος και ασαφής προσδιορισμός «Η χρηματική επιβάρυνση κατανέμεται μεταξύ των χρηστών του αερολιμένα κατ’ αναλογία του ολικού αριθμού του συνόλου των αναχωρούντων επιβατών που μεταφέρει καθένας από αυτούς από τον εν λόγω αερολιμένα», μπερδεύει και ενδεχομένως σκόπιμα. Γιατί σαν χρήστης του αερολιμένα μπορεί να εκληφθεί στη συνέχεια και στη νομοθέτηση του και ο απλός επιβάτης. Προτείνω με σαφήνεια να ορισθεί ότι: «Η χρηματική επιβάρυνση κατανέμεται μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών, κατ’ αναλογία του ολικού αριθμού επιβατών που η εταιρεία μεταφέρει από και προς τον αερολιμένα»