Αρχική Διαδικασίες Αναγκαστικών ΑπαλλοτριώσεωνΑΡΘΡΟ 6Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Κατερινοπουλος | 18 Οκτωβρίου 2011, 19:03
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΘΗΝΑ 18/10/2011 ΤΗΛ. 2103623801 ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ & ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ 1) Προβλέπεται η εξόφληση με κατάθεση στο ΤΠΔΑ. Έχει μετά ο καταθέτης την υποχρέωση να κοινοποιεί το γραμμάτιο στον υπέρ ου? Δεν αναφέρεται κάτι, αν όχι πως ο τελευταίος θα γνωρίζει, ότι έγινε η καταβολή αν ναι γιατί να επιβαρύνεται ο καταθέτης? και γιατί καταργείται το ισχύον σύστημα μέσω ΔΟΥ ή δεν θεσπίζεται απευθείας πληρωμή στο ταμείο του υπέρ ου? Πότε θα εκδίδεται η ανακλητική απόφαση με την ολοσχερή εξόφληση ή με την πρώτη δόση? τι νόημα έχει η αναφορά ότι με την καταβολή του 30% θεωρείται ότι έγινε η ανάκληση? αφού εάν δεν καταβληθούν τα υπόλοιπα θα κηρύσεται ματαίωση. 2) Δεν διευκρινίζεται αν δεν γίνει προσφυγή σε 60 ημέρες στο Δικαστήριο, θα ακολουθήσει επίδοση από την Αρχή της ίδιας πράξης και θα τρέξουν οι 3 μήνες για την καταβολή του 30%? ή η προθεσμία των 60 ημερών και των 3 μηνών τρέχουν παράλληλα? Αλλά τότε τι γίνεται? η προθεσμία των 3 μηνών τρέχει από την επίδοση που κάνει ο υπέρ ου? αφού στην παρ. 4 αναφέρει μόνο από την επίδοση τςη Αρχής, άρα αν δεν έχουμε προσφυγή πρέπει να γίνει διπλή επίδοση της ίδιας απόφασης. Επιδίδουν και οι 2 το ίδιο έγγραφο? Αν τρέχουν παράλληλα οι προθεσμίες τι γίνεται με την δικαστική προσφυγή εφόσον μειώσει πολύ το ποσό και έχει ήδη εξοφληθεί? Δεν προβλέπεται αναστολή. Εάν η Αρχή κοινοποιεί μόνο τη δικαστική απόφαση τότε προφανώς δεν τρέχει η προθεσμία των 3 μηνών, αλλά ποια απόφαση κοινοποιεί του Εφετείου ή του Πρωτοδικείου? Αν του Πρωτοδικείου τι γίνεται με τα επιπλέον ή τα λιγότερα χρήματα που θα έχουν στο μεταξύ κατατεθεί? 3) Μάλλον το σύστημα γίνεται πολύπλοκο και χρήζει πολλών νομοτεχνικών επεξεργασιών και καλής προετοιμασίας. Ο 2882/2001 είχε μια εσωτερική λογική και συγκρότηση στο άρθρο 12 τώρα χάνονται αυτά και αντί για επιτάχυνση θα έχουμε επιβράδυνση. Γιατί να εφαρμόζεται και το 19 περί προσωρινής? κατευθείαν να γίνεται μόνο οριστικός προσδιορισμός στο Εφετείο και η διάταξη να παραπέμπει στα άρθρα 20-25 χωρίς Μονομελές Πρωτοδικείο και χωρίς προηγούμενη απόφαση ούτε της Αρχής ούτε του υπέρ ου. Μόνο έτσι θα γίνουν γρήγορα οι διαδικασίες. Αλλιώς με το προτεινόμενο σύστημα χριεάζονται 3-4 χρόνια για να τελειώσουν οι διαδικασίες για την επιστροφή των ποσών. 4) Να προβλεφθεί ρητά η αναγνώριση υπόχρεων πληρωμής (με παραπομπή στη σχετική διαδικασία αναγνώρισης δικαιούχων) οι οποίοι θα είναι υπόχρεοι να καταβάλλουν και υπέρ των οποίων θα γίνεται η μεταγραφή, όταν προκύπτει αμφισβήτηση για τα πρόσωπα. Γενικά υπάρχουν και πολλά άλλα κενά και ασάφειες και χρειάζονται πολύ επεξεργασία τα θέματα.