Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 1 – Σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Οδικής ΑσφάλειαςΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΠΕΤΡΑΚΑΚΙΣ | 4 Αυγούστου 2010, 07:31
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας (Ε.Σ.Ο.Α.), θα παραμείνει άλλη μιά κλειστή επιτροπή σοφών, εάν ταυτόχρονα δεν υπάρξει η θεσμοθέτηση βάσης δεδομένων σε δημόσια χρήση όπου θα καταγράφονται: Α. Οι μελέτες των ειδικών-παρατηρήσεις: α) των αρμόδιων ελεγκτικών οργάνων όπως το Police Enforcement Policy and Programmes on European Roads (PEPPER) κ.λ.π , β) των χρηστών του συστήματος κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολείο, της εκπαίδευσης κατάρτισης των Υποψηφίων Οδηγών και Οδηγών (μη εξαιρουμένων των εργασιών μαθητών – φοιτητών και οι σχετικές διπλωματικές εργασίες) γ) για αυθαίρετες κατασκευές σαμαράκια – διαφημιστικές πινακίδες, δ) οχλήσεις – αναδυόμενοι κίνδυνοι γενικά από την χρήση των οχημάτων κ.λ.π., ε) αγωνιστικών θεμάτων – αθλητικού τουρισμού κ.λ.π. στ) ότι άλλο κριθεί σκόπιμο Β. Καταγγελίες – παράπονα οδηγών – πεζών – ατόμων με ειδικές δεξιότητες: α) για το δημόσιο οδικό δίκτυο β) δημόσιο δίκτυο αστικών περιοχών – πόλεων γ) προσβάσεις σε κτιριακές εγκαταστάσεις δ) δημόσια αστική και περιαστική τακτική συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση ε) ότι άλλο κριθεί σκόπιμο ώστε να μπορούν να τεκμηριωθούν με επίκαιρα και πραγματικά στοιχεία οι προτάσεις Ε.Σ.Ο.Α. και να διεκδικηθούν οι αναγκαίοι πόροι για τις απαιτούμενες δράσεις για την οδική ασφάλεια από Εθνικούς πόρους και πόρους της ΕΕ, δράσεις που θα έχουν μετρήσιμο και ανταποδοτικό χαρακτήρα για το το κοινωνικό σύνολο.