Αρχική Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώςΆρθρο 9: Υποχρέωση ενημέρωσης-καταγγελίεςΣχόλιο του χρήστη AIA/ABU/GHS | 21 Οκτωβρίου 2011, 15:41
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
To κείμενο προτείνεται να τροποποιηθεί ως ακολούθως: Άρθρο 9: Υποχρέωση ενημέρωσης-καταγγελίες 1. Ο Φορέας Διαχείρισης του Αερολιµένα οφείλει να διαθέτει σε εµφανή σηµεία στους χώρους ελέγχου εισιτηρίων ενηµερωτικά έντυπα ή εναλλακτικά µέσα ενηµέρωσης για τα δικαιώµατα των ατόµων µε αναπηρία και µειωµένη κινητικότητα, καθώς και για τη διαδικασία υποβολής καταγγελιών στον Φορέα Διαχείρισης του Αερολιµένα, στον Αεροµεταφορέα και στην αρµόδια Δηµόσια Αρχή που ορίζεται στο άρθρο 8 παράγραφο 1 του παρόντος. 2. Ο Φορέας Διαχείρισης Αερολιµένα και ο Αεροµεταφορέας υποχρεούνται να απαντούν στις υποβαλλόμενες κατά το άρθρο 15 του Κανονισµού (ΕΚ) αριθμ.1107/2006 καταγγελίες το αργότερο εντός είκοσι (20) εργασίµων ηµερών. 3. Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας υποχρεούται να συνεργάζεται µε συλλογικά όργανα ατόµων µε αναπηρία ή µειωµένη κινητικότητα για την προώθηση της ενηµέρωσής τους