Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκτιμω οτι ενα κριτηριο για την καταταξη η μη ειναι το κατα ποσο το συγκεκριμενο οχημα μπορει να χρησιμοποιηθει καθαρα για τον σκοπο που εχει κατασκευαστει η / και ειναι μια απλη προφαση για την χρησιμοποιηση του ως μεσου αναψυχης κλπ. Σαν παραδειγμα αναφερω το εξεις: Μια νεκροφορα σιγουρα δεν θα την δουμε εξω απο ενα κεντρο αναψυχης, αντιθετα τα πολυτελεστατα μαυρα αυτοκινητα των γραφειων κηδειων, που χρησιμοποιουνται για την μεταφορα των συγγενων των εκλειποντων, το βραδυ πολυ συχνα θα τα δουμε να εκτελουν καθαρα τον ρολο ενος ΕΙΧ. Το ιδιο και σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο συμβαινει με πολυτελεστατα SUV (jeep) μεγαλου κυβισμου που εχουν αδειες ΑΜ και ανηκουν σε διαφορους διαφορους Πολιτικους μηχανικους, αρχιτεκτονες τοπογραφους εργοταξιαρχες κλπ με την προφαση του οτι ειναι για την εργασια τους χρησιμοποιουνται κυριως για αναψυχη. Αλλη παρατηρηση αφορα τα οχηματα "αεροδρομιων " το οποια ομως δεν πρεπει να εχουν αδεια κυκλοφοριας εκτος αεροδρομιου. Φυσικα δεν μπορω να μην σχολιασω την περιπτωση των Θωρακισμενων οχηματων, τα οποια απευθυνονται σε ατομα με ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ υψηλα εισοδηματα η και ψωνια και αποτελουν status symbol ( δες διαμαχη Βενιζελου Παπακωνσταντινου για τις Θωρακισμενες BWM ). Εκτιμω οτι αυτα τα οχηματα πρεπει να εχουν και φορο πολυτελειας και οχι να εμπιπτουν σε ειδικη κατηγορια με ευεργετικες διαταξεις.