Αρχική Οχήματα Ειδικής ΧρήσηςΆρθρο 01Σχόλιο του χρήστη Αντώνης Βαρυπάτης | 17 Δεκεμβρίου 2011, 00:39
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Λόγω της επί δέκα επτά χρόνια επαγγελματικής μου ενασχόλησης με τις πωλήσεις αυτοκινήτων έχω ένσταση ως προς τον αριθ. 26 που αφορά τα τεθωρακισμένα οχήματα γενικά. Θεωρώ εξαιρετικά ύποπτο το γεγονός ότι δεν γίνεται διαχωρισμός σε επιβατικά Ι.Χ.τεθωρακισμένα (βλέπε Mercedes Benz και BMW με εργοστασιακή θωράκιση) και επαγγελματικά Van τεθωρακισμένα όπως είναι π.χ. ένα όχημα χρηματαποστολής ή ένα στρατιωτικό όχημα. Της διάταξης αυτής θα μπορούν να επωφεληθούν ιδιώτες (μεγαλο)επιχειρηματίες και πολιτικοί (πρόσφατο το παράδειγμα των δύο τεθωρακισμένων BMW για γνωστούς υπουργούς) ώστε να χαρακτηρίσουν το πανάκριβο και πολυτελέστατο Ι.Χ. τους ως όχημα ειδικής χρήσης. Για τον ίδιο λόγο διατηρώ επιφυλάξεις και για τον αριθ 30 που αναφέρεται στα ερπυστριοφόρα οχήματα. Αναφέρω χαρακτηριστικό παράδειγμα το TOYOTA LAND CRUISER. Tο συγκεκριμένο πολυτελέστατο όχημα 4x4 μπορεί να φέρει ως extra εξοπλισμό ερπύστριες αντί τροχών. Η τοποθέτησή τους είναι απλή, ο χρήστης αφαιρεί τον τροχό και στηρίζει την ερπύστρια στα ίδια μπουλόνια που στηρίζουν τον τροχό. Έτσι ο κάτοχος ενός τέτοιου οχήματος θα μπορεί να το χαρακτηρίσει ως όχημα ειδικής χρήσης. Κάτι παρόμοιο είχε γίνει αν θυμάμαι καλά και στις αρχές της δεκαετίας του '90 με τα Jeep που δηλώνονταν ως αγροτικά ή επαγγελματικά και είχε γεμίσει το Κολωνάκι από "αγροτικά" Land Rover και Jeep Renegade. Προσοχή λοιπόν να μην επαναληφθεί το ίδιο προκλητικό φαινόμενο!! Με εκτίμηση Αντώνης Βαρυπάτης antvarip@yahoo.gr