Αρχική Οχήματα Ειδικής ΧρήσηςΆρθρο 01Σχόλιο του χρήστη Βασίλειος Γκουζάνης | 19 Δεκεμβρίου 2011, 18:19
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως προς τα ιστορικά οχήματα (αντίκες) πρέπει να επισημάνουμε τα εξής: 1. Διεθνώς χαρακτηρίζεται ως ιστορικό το όχημα με ηλικία άνω των 24, ή 30, ετών. 2. Με το σημερινό καθεστώς δεν θεωρείται όχημα, αλλά αντικείμενο (κινητό μνημείο). Επομένως ορθώς εξαιρείται από το παρόν νομοσχέδιο, το οποίο αφορά στα ειδικά ΟΧΗΜΑΤΑ. 3. Η μόνη περίπτωση ένταξής των ιστορικών, στα ειδικά οχήματα, θα εξυπηρετούσε φοροεισπρακτικούς σκοπούς και μόνο (καθιέρωση τελών κυκλοφορίας και για αυτά τα οχήματα) πλην όμως ανακύπτουν άλλα προβλήματα επειδή πολλά από αυτά έχουν αποταξινομηθεί και έχει γίνει οριστική διαγραφή τους από το Υπουργείο. 4. Εν κατακλείδι, τα ιστορικά οχήματα είναι ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ για το παρόν νομοθέτημα. Επίσης, ως προς τα ειδικά οχήματα που εισάγονται από το εξωτερικό: Πρέπει να επανελέγξει η επιτροπή, ένα όχημα που ήδη έχει ελεγχθεί και ταξινομηθεί ως ειδικό όχημα σε άλλη χώρα - μέλος της Ε.Ε.; Άν πάρεις π.χ. ένα μεταχειρισμένο απορριματοφόρο όχημα από τη Γερμανία, πρέπει να ελεγχθεί και εδώ άν πράγματι είναι απορριματοφόρο; Δεν αρκεί η αλλοδαπή άδεια, όπως και σε άλλες περιπτώσεις (π.χ. για την κατάταξη καυσαερίων, ή για το άν είναι ΕΙΧ ή ΦΙΧ όπου πάλι είναι δεσμευτική η αλλοδαπή άδεια κυκλοφορίας); Προτείνεται λοιπόν, άν το όχημα είναι προέλευσης ΕΕ και έχει κυκλοφορήσει ως ειδικό όχημα εκεί, να μην απαιτείται επανα-κρισιολόγησή του από την Επιτροπή. Έτσι αποφεύγεται περιττή γραφειοκρατία.