Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΗΕΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑ Aρθρο 2. Οι από τον πάροχο παρερχόμενες υπηρεσίες εμφανίζονται ανεξάρτητες ενώ είναι ενιαίες και αλληλένδετες. Ο νόμος δίνει την δυνατότητα διαχωρισμού των παραπάνω υπηρεσιών στο μέλλον. Αρθρο 3 Ο ΔΑΑ από πλευράς παροχής υποδομών αεροναυτιλίας παρέχει λιγότερες υπηρεσίες από εκείνες των άλλων διεθνών αερολιμένων αφού οι υπηρεσίες προσέγγισης του ΔΑΑ παρέχονται από τις υποδομές της ΥΕΠ. Για ποιόν λόγο ο ΔΑΑ έχει τις δικές του διευθύνσεις Συστημάτων αεροναυτιλίας και τηλεπικοινωνιών, ενώ συμφώνα με το άρθρο 12 οι υπόλοιποι αερολιμένες έχουν ελλιπή σύνθεση με μόνο ένα τμήμα υποστήριξης αεροναυτιλίας υπαγόμενο στην διεύθυνση συστημάτων αεροναυτιλίας περιφερειακών αερολιμένων. Γιατί οι λοιποί πλην του ΔΑΑ αερολιμένες αναφέρονται ως περιφερειακοί ενώ κατά βάση και όσο αφορά τουλάχιστον τους αερολιμένες Θεσσαλονίκης Ηρακλείου Ρόδου και Κερκύρας είναι διεθνείς αερολιμένες. Άρθρο 9. Ο ορος * Διεύθυνση Διαχείρισης Συστημάτων και υποδομών* Υποβιβάζει την αξία του παρερχομένου έργου από τους, σύμφωνα με τα παρόντα δεδομένα και διατάξεις, εξειδικευμένους ηλεκτρονικούς μηχανικούς ασφαλείας συστημάτων αεροναυτιλίας. Ο όρος Διαχείριση Συστημάτων και υποδομών αεροναυτιλίας εναρμονίζεται πλήρως με τον υποβαθμισμένο ορισμό του Εurocontrol για τις αρμοδιότητες του ATSEP ( AIR TRAFFIC SYSTEMS Engineering PERSONEL). Το air traffic enginnering είναι ο τομεας , και PERSONEL το προσωπικό που παρέχει υπηρεσίες σε κάποιες δραστηριότητες του ευρύτερου τομέα. O όρος Διαχείριση συστημάτων και υποδομών πρέπει να αλλάξει με τον όρο Διεύθυνση Μελετών, Εκμετάλλευσης και Υποστήριξης Συστημάτων και Υποδομών. Άρθρο 11. Υπάρχουν αλληλοεπικαλύψεις αρμοδιοτήτων του ΔΑΑ και ΚΗΕΕ όσον αφορά την διορθωτική συντήρηση αφού δεν υπάρχει σαφής διατύπωση τίνος βαθμού είναι η διορθωτική συντήρηση των συστημάτων του ΔΑΑ που εκτελείται από τον ΔΑΑ . Επίσης και πάλι η λογιστική και εφοδιαστική υποστήριξη είναι κατανεμημένη και ως εκ τούτου αναποτελεσματική και ακριβού κόστους. Άρθρο 12. Στην Διάρθρωση της Διεύθυνσης Συστημάτων αεροναυτιλίας περιφερειακών αερολιμένων δεν υπάρχουν αρμοδιότητες Λογιστικής και εφοδιαστικής υποστήριξης. Γενικώς η οργάνωση της Διεύθυνσης αυτής είναι ελλιπής και υποβαθμισμένη τουλάχιστον για τις ανάγκες των 4 διεθνών αερολιμένων, Άρθρο 13 Η Διορθωτική συντήρηση β και γ Βαθμού για όλα τα τμήματα του ΚΗΕΕ δεν είναι πάγια, βασική και υποχρεωτική αρμοδιότητα αλλά οι υπηρεσίες συντήρησης β και γ βαθμού παρέχονται όπου και όταν απαιτείται. Δεν υπάρχει σαφής και διατυπωμένη πρόταση αν η συντήρηση β και γ βαθμού (οπού και όταν απαιτείται) είναι για τα στελεχωμένα με ηλεκτρονικούς η μη στελεχωμένα συστήματα. Ο όρος όπου και όταν απαιτείται είναι άνευ ουσίας και αφήνει την διεύθυνση του ΚΗΕΕ και πάλι μετέωρη και στην διακριτική ευχέρεια του οιονδήποτε να χρησιμοποιεί περιστασιακά ή να παρακάμπτει και να μην χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες συντήρησης β και γ βαθμού ανάλογα με την βούλησή του και άνευ κεντρικού ελέγχου και σχεδιασμού πολιτικής συντήρησης β και γ βαθμού όπως και κεντρική πολιτική λογιστικής υποστήριξης. Το τμήμα γενικού ηλεκτρονικού εξοπλισμού και λογιστικής υποστήριξης έχει πολύ ετερόκλητες αρμοδιότητες. Δεν υπάρχει σαφής διατύπωση τι εννοείται με τον όρο ηλεκτρονικές συσκευές και τι είδους είναι η ονομαζόμενη μείζονος συντήρηση των ετερόκλιτων ηλεκτρονικών συσκευών που αποστέλλονται από τις μονάδες τις ΥΠΑ, κατά την βούληση του οιονδήποτε και για τον οιονδήποτε λόγο. Στο προτεινόμενο νομοσχέδιο δεν υπάρχει Προϊσταμένη αρχή στον Τεχνικό τομέα της Αεροναυτιλίας που να έχει σαν αρμοδιότητα την κεντρική χάραξη πολιτικής, σχεδιασμού και τη θέσπιση και έγκριση διαδικασιών στον τομέα Ασφάλεια και προστασία Συστημάτων Αεροναυτιλίας. Τα ανά Διεύθυνση Τμήματα Ασφαλείας και Προστασίας αντί να είναι εκτελεστικά όργανα, καθίστανται εισηγητικά όργανα προς το αντίστοιχο Τμήμα της Γενικής Διεύθυνσης Αεροναυτιλίας (SQS) (σελ. 16 άρθρο 9) το οποίο όμως στην προτεινόμενη διάρθρωση δεν υπάρχει. Συμπερασματικά σε όλα τα άρθρα του νομοσχεδίου το αντικείμενο που αφορά τον έλεγχο ασφάλειας και ποιότητας είναι άνευ ουσιαστικής αρμοδιότητας. Τέλος ζητάμε να δημιουργηθεί στο ΚΗΕΕ Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας. Οι αρμοδιότητές του ως τώρα εφαρμόζονται χωρίς να συμπεριλαμβάνονται στον Οργανισμό