Αρχική Οχήματα Ειδικής ΧρήσηςΆρθρο 01Σχόλιο του χρήστη Σαχινίδης Νικόλαος | 23 Δεκεμβρίου 2011, 10:21
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο Άρθρο 1 στην παράγραφο 28. Θα πρέπει να προβλεφτεί : Τα διασωστικά οχήματα σε περιπτώσεις πυρκαγιών, ατυχημάτων, περιβαλλοντικών καταστροφών, τα οποία περιλαμβάνουν σχετικές διατάξεις πάσης φύσεως, π.χ. πλατφόρμα ανυψούμενη με οποιονδήποτε τρόπο, υδραυλικό γερανό, η ειδικό εξοπλισμό απεγκλωβισμού από τροχαία ατυχήματα. Στο Άρθρο 1 θα πρότεινα να προστεθούν πέντε κατηγορίες : 31. Τα κινητά κέντρα επιχειρήσεων 4Χ4 η 6Χ6, για δασικές πυρκαγιές και έκτακτες ανάγκες που διαθέτουν συστήματα επικοινωνιών, αυτόνομη τροφοδοσία με ρεύμα, και ηλεκτρονικές υποδομές καθώς και γραφείο εργασίας . 32. Οχήματα 4Χ4, συμπληρωματικά των κέντρων επιχειρήσεων, για δασικές πυρκαγιές και έκτακτες ανάγκες, που διαθέτουν συστήματα επικοινωνιών. Τουλάχιστον 2 Ασυρμάτους βάσης, δορυφορική επικοινωνία ( Δορυφορικό τηλέφωνο ). 33. Οχήματα υποστήριξης πεζοπόρων τμημάτων δασοπυρόσβεσης που διαθέτουν συναρμολογούμενες δεξαμενές ύδατος, αυτόνομη πυροσβεστική αντλία μεταφερόμενη και εξοπλισμό αντιμετώπισης Δασικών πυρκαγιών. 34. Οχήματα αντιμετώπισης πλημυρών, που διαθέτουν 2 τουλάχιστον αυτόνομες μεταφερόμενες αντλίες καθώς και μία μεγάλης ισχύος ( Μεγαλύτερη των 1100 Λύτρων ανά λεπτό ) και διαθέτουν τουλάχιστον 300 μέτρα σωλήνες μεταφοράς νερού. 35. Οχήματα υποστήριξης πληθυσμού στην αντιμετώπιση Φυσικών και Τεχνολογικών Καταστροφών, που φέρουν, κινητούς καταυλισμούς (σκηνές, γεννήτρια, ιατρικό υλικό κ.τ.λ.)