Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 8 – Συνεργεία αυτοκινήτωνΣχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ | 4 Αυγούστου 2010, 10:25
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσον αφορά τις συζητούμενες αλλαγές, που επιφέρει το πολυνομοσχέδιο στους νόμους 3710/2008 και 1575/1985, εν σχέσει με την απόκτηση της άδειας άσκησης επαγγέλματος του τεχνίτη υγραερίων αυτοκινήτων, ο Σύλλογος Ηλεκτρολόγων Αυτοκινήτων Ελλάδος θα ήθελε να παρατηρήσει τα ακόλουθα: Κατ’ αρχάς ο Σύλλογος επικροτεί την κατόπιν παρατηρήσεως του, ενέργεια του Υπουργείου να διορθώσει την παράγραφο 8, που όπως είχε αρχικά κατατεθεί απέκλειε τον κλάδο των ηλεκτροτεχνιτών. Αυτό θα ερχόταν σε αντίθεση με το βασικό σκοπό του Σ/Ν, δηλαδή το άνοιγμα των επαγγελμάτων όσο και με την τεχνική επάρκεια, καθώς τα συστήματα υγραεριοκίνησης αποτελούνται τόσο από ηλεκτρικά όσο και από μηχανικά μέρη (όπως αισθητήρες και παράλληλοι εγκέφαλοι) και επομένως η τοποθέτηση ενός τέτοιου συστήματος, εμπίπτει στα επαγγελματικά δικαιώματα τόσο του ηλεκτροτεχνίτη όσο και του μηχανοτεχνίτη. Σε συνέχεια της παραπάνω θετικής εξέλιξης, ο Σύλλογος θα ήθελε να θέσει υπ’ όψιν του Υπουργείου τους ακόλουθους προβληματισμούς του κλάδου • Η Υπουργική Απόφαση, που θα ορίζει το χρόνο και την ύλη του εκπαιδευτικού προγράμματος σε πιστοποιημένη εκπαιδευτική δομή (Κέντρα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) ή Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα για λήψη του αντίστοιχου πιστοποιητικού, θα πρέπει να εκδοθεί άμεσα αλλιώς λόγω του πολύ μικρού αριθμού των υφισταμένων νομίμως λειτουργούντων συνεργείων, η απόκτηση προϋπηρεσίας σε αυτά είναι πρακτικά αδύνατη και το επάγγελμα θα παραμένει πρακτικά ‘κλειστό’. • Θα πρέπει να επανεξεταστεί η διαφοροποίηση του χρόνου προϋπηρεσίας, που απαιτείται για μηχανοτεχνίτες και ηλεκτροτεχνίτες. Αυτή η διαφοροποίηση είναι άδικη καθώς δεν τεκμηριώνεται τεχνικά, ενώ και από την μέχρι τώρα νομοθεσία Ν. 1575/1985 δεν υπήρχε τέτοια διάκριση. Ο Σύλλογος Ηλεκτρολόγων Αυτοκινήτων Ελλάδος θα είναι στη διάθεση του υπουργείου, με θετικές παρατηρήσεις για την βελτίωση του παρόντος Σ/Ν αλλά και για μελλοντικές νομοθετικές ρυθμίσεις.