Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 3 – Εποπτεία και βελτίωση του θεσμού του Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.Σχόλιο του χρήστη Σωτηρόπουλος Γεώργιος | 4 Αυγούστου 2010, 10:36
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρθρο 3 παρ.2 Με τις διατάξεις του άρθρου 37,του ν.2963/01(ΦΕΚ258/Α/23-11-2001) η διαπίστευση απο το Εθνικό Συμβούλιο Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ) ή άλλο φορέα διαπίστευσης Κ-Μ της Ε.Ε ορίσθηκε ως προυπόθεση για την χορήγηση άδειας λειτουργίας των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ. Στο ίδιο άρθρο και νόμο ορίστηκε επίσης η υποχρέωση διαπίστευσης των δημόσιων ΚΤΕΟ. Παρά το γεγονός οτι η ανωτέρω κατακληκτική ημερομηνία διαπίστευσης διαδοχικά να παρατείνεται με πολιτικές παρεμβάσεις μεχρι σήμερα κανένα δημόσιο ΚΤΕΟ δεν έχει διαπιστευθεί. Γιά ποιό λόγο να πιστέψω οτι τώρα προσδιορίζεται τελευταία ημερομηνία διαπίστευσης των Δημοσίων ΚΤΕΟ και να μην περιμένω οτι σε ένα χρόνο απο σήμερα θα υπάρξει με υπουργική απόφαση μια καινούργια παράταση. Πρότασή μου είναι όλα τα δημόσια ΚΤΕΟ να σταματήσουν την λειτουργία τους άμμεσα και όποιο παίρνει διαπίστευση απο το ΕΣΥΔ να λειτουργεί όπως εχει γίνει με τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ.