Αρχική Οχήματα Ειδικής ΧρήσηςΆρθρο 02Σχόλιο του χρήστη Βαβάτσικος Σωκράτης | 19 Ιανουαρίου 2012, 23:31
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ με το συνάδελφο που λέει ότι όταν ψηφίζεται κάτι νέο να είναι ολοκληρωμένο και να καταργηθούν όλα τα προηγούμενα( παράδειγμα ότι αφορά την διαχείριση των κρατικών οχημάτων) α)Στους ΟΤΑ και Ενώσεις αυτών χρησιμοποιούν οχήματα με συρόμενα και δεν τους επιτρέπουν να αδειοδοτήσουν τους τράκτορες με τα συρόμενα με αποτέλεσμα να χρειάζονται μεγάλο κόστος για την προμήθεια τρακτόρων για να είναι ζεύγη , πράγμα που δεν γίνεται και δυστυχώς κυκλοφορούν παράνομα,(γιατί υπάρχουν βλάβες στο ένα ή στο άλλο από το ζεύγος και τα απορρίμματα πρέπει να πάνε στον προορισμό τους) β)Ο περιοδικός έλεγχος των κρατικών οχημάτων από τα ΚΤΕΟ. Οι αιρετές αυτοδιοικήσεις και ενδεχομένως και άλλες δημόσιες υπηρεσίες πρέπει να αγοράζουν τα παράβολα για να τα πάνε για έλεγχο με πάρα πολλά προβλήματα και βέβαια κόστος κλπ ( δημόσια υπηρεσία παρέχει υπηρεσία σε άλλη δημόσια υπηρεσία),επίσης τα οχήματα της πυροσβεστικής, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Λιμενικού, των υπουργείων, και ενδεχομένως και άλλων υπηρεσιών ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΎΝ ΚΑΘΌΛΟΥ ΑΠΟ ΕΛΕΓΧΟ. Προτείνω η Υπηρεσία στην οποία υπάγονται τα ΚΤΕΟ να έχει τις λίστες με όλα τα κρατικά οχήματα και να έχει αυτή τον έλεγχο του περιοδικού ελέγχου αυτών και αν πρέπει να υπάρχει αμοιβή αυτή να γίνεται με έμμεσο τρόπο. Ευχαριστώ Με εκτίμηση