Αρχική Ζώνες ασφαλείαςΆρθρο 05: Ειδικός έλεγχος αμαξώματος σχολικού νηπίων (ΕΕΑΣΧ)Σχόλιο του χρήστη Κουτρούπης Πασχάλης | 8 Φεβρουαρίου 2012, 16:26
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Να προβλεφθεί επανέλεγχος και απόσυρση από την κυκλοφορία όλων των "σχολικών" που προέκυψαν από μετατροπές των αντίστοιχων μοντέλων επαγγελματικών οχημάτων 3,5 τόνων και πλέον, καθώς δεν είναι λίγα αυτά που έχουν σφραγίσει τις πόρτες ή τις αντικατέστησαν με απλή λαμαρίνα και έβαλαν και ένα κρύσταλλο (αμφιβάλλω αν είναι ασφαλείας) και πέταξαν μέσα και 12 καθισματα σε αμαξοποιέιο... Δεν είναι κρυφό (προηγήθηκε τηλεφωνική επικοινωνία με Αντιπρόσωπο στη Θεσσαλονίκη) ότι μάλλον για εμπορικούς λόγους η Mercedes στην Ελλάδα δεν εισάγει Sprinter επιβατηγά καινούρια, αλλά έρχονται ως εμπορικά και η μετατροπή γίνεται με την κάλυψη και εγγύηση της αντιπροσωπείας σε βιοτεχνία αμαξωμάτων και ποιος ξέρει τι προδιαγραφές από τις αρχικές τηρούνται, ενώ όσα ήδη υπάρχουν έτοιμα είναι εισαγωγής μεταχειρισμένα.