Αρχική Ηλεκτρονικές ΕπικοινωνίεςΆρθρο 67: Ποιότητα και διαθεσιμότητα παρεχόμενων υπηρεσιώνΣχόλιο του χρήστη pav | 7 Μαρτίου 2012, 23:54
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προς το τέλος της πρώτης παραγράφου διαβάζουμε: "Ανάλογα με την περίπτωση, μπορούν να χρησιμοποιούνται οι παράμετροι, οι ορισμοί και οι μέθοδοι μέτρησης που περιλαμβάνονται στο Παράρτημα V του παρόντος." Το "μπορούν" καλό θα ήταν να αντικατασταθεί με "πρέπει" για λόγους σαφήνειας. Σχετικά με το παράρτημα V: 1. Το μέτρο "Χρόνος απόκρισης για υπηρεσίες πληροφοριών καταλόγου" δεν προσφέρει σημαντική πληροφορία για τους καταναλωτές καθώς είναι επιπλέον υπηρεσία με επιπλέον κόστος και έτσι εξυπηρετείται με προτεραιότητα. Θα ήταν πολύ πιο ωφέλιμο να αντικατασταθεί με το "5.6 Response time for operator services" (ETSI EG 202 057), γιατί αυτός είναι ο τομέας που "πάσχει", επιδέχεται βελτίωσης και ενδιαφέρει τους καταναλωτές. Επίσης χρήσιμο μέτρο σύγκρισης θα ήταν και το "5.10 Customer complaints resolution time" (ETSI EG 202 057). 2. Τα σημαντικότερα μέτρα σύγκρισης για την ποιότητα της πρόσβασης στο διαδίκτυο είναι τα "5.2 Data transmission speed achieved" (μέση ταχύτητα αποστολής και λήψης συνεχόμενης ροής πληροφοριών) και "5.5 Delay (one way transmission time)" (καθυστέρηση κατά τη μεταφορά ελάχιστης πληροφορίας μεταξύ καταναλωτή και υπηρεσίας). Τα μέτρα σύγκρισης ορίζονται στο "EG 202 057-4 - V1.2.1 - Speech Processing, Transmission and Quality Aspects (STQ); User related QoS parameter definitions and measurements; Part 4: Internet access"