Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 3 – Εποπτεία και βελτίωση του θεσμού του Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.Σχόλιο του χρήστη Κώστας Ξουλίδης | 4 Αυγούστου 2010, 12:12
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όσον αφορά τη Διαπίστευση των Δημοσίων ΚΤΕΟ κατά ISO 17020 με πιστοποιητικό τύπου Α' (αν ποτέ γίνει), θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τότε τα Δημόσια ΚΤΕΟ δεν θα μπορούν να ελέγχουν τα κρατικά αυτοκίνητα λόγω της ανεξαρτησίας που θα πρέπει να έχουν από τα ελεγχόμενα οχήματα. Τα Ιδιωτικά ΚΤΕΟ που ήδη λειτουργούν διαπιστευμένα από το ΕΣΥΔ κατά ISO 17020 με πιστοποιητικό τύπου Γ', πρέπει συνεχώς να αποδεικνύουν την ανεξαρτησία τους και την αμεροληψία τους κατά τον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων με πολύ πιο αυστηρά κριτήρια (σε σχέση με τα τύπου Α') που θέτει το ίδιο το ΕΣΥΔ για να διατηρήσει την διαπίστευση τους. Είναι λοιπόν μάλλον συντεχνιακή η πρόταση του νομοσχεδίου να απαγορευτεί η οποιαδήποτε επέκταση αυτών των ΙΚΤΕΟ στο μέλλον και οπωσδήποτε αντίβαίνει στις κοινοτικές οδηγίες για τον τεχνικό έλεγχο και τον υγειή ανταγωνισμό. Κώστας Ξουλίδης Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός Διευθυντής ΣΔΠ-Λειτουργίας EXPRESS SERVICE KTEO