Αρχική Ηλεκτρονικές ΕπικοινωνίεςΆρθρο 04: Αρμοδιότητες του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και ΔικτύωνΣχόλιο του χρήστη ΝΙΣΣΗΜ ΜΠΕΝΜΑΓΙΩΡ | 15 Μαρτίου 2012, 23:59
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για την αποτελεσματική εκτέλεση των προβλεπόμενων αρμοδιοτήτων του Υπουργείου, είναι προφανές ότι απαιτείται εξειδικευμένο και καταρτισμένο προσωπικό, ιδιαίτερα στα τεχνικά θέματα τα οποία απαιτούν υψηλή κατάρτιση και εξειδίκευση. Εντούτοις λόγω της ενοποίησης των κλάδων στο Δημόσιο, ιδιαίτερα στις περισσότερες από τις θέσεις ευθύνης, ο υπάλληλος μπορεί να έχει εμπειρία ή ειδικότητα άσχετη με το αντικείμενο αν μεταφερθεί από άλλη υπηρεσία. Με αυτόν τον τρόπο αποδυναμώνονται οι υπηρεσίες της Γενικής Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Υπουργείου. Αντίθετα η ΕΕΤΤ έχει τη δυνατότητα πρόσληψης προσωπικού με σπουδές και εμπειρία στα θέματα αρμοδιότητάς της. Για να αποφευχθεί η επίπτωση στην ποιότητα του παραγόμενου κανονιστικού έργου, το οποίο διαφορετικά θα βασίζεται ουσιαστικά στις εισηγήσεις της ΕΕΤΤ, πρέπει να προβλεφθεί η στελέχωση της Γενικής Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων μόνο με προσωπικό με συναφείς σπουδές με το αντικείμενο της ή εναλλακτικά επιμόρφωσης του σε συνεργασία με Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.