Αρχική Ηλεκτρονικές ΕπικοινωνίεςΆρθρο 58: Υπηρεσίες τηλεφωνητή, πληροφοριών καταλόγου και κατάλογοιΣχόλιο του χρήστη ΝΙΣΣΗΜ ΜΠΕΝΜΑΓΙΩΡ | 16 Μαρτίου 2012, 07:50
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρακολουθούμε καθημερινά τον πόλεμο διαφημίσεων σχετικά με υπηρεσίες καταλόγου, οι οποίες προφανώς επιβαρύνουν τον καταναλωτή. Κάτω από τις σημερινές συνθήκες, πρέπει οι τιμές για τις υπηρεσίες καταλόγου να είναι όσο το δυνατόν χαμηλότερες και κυρίως όταν η σύνδεση του χρήστη γίνεται με τον ζητούμενο αριθμό μέσω της υπηρεσίας καταλόγου, να υπάρχει διασφάλιση του χρήστη ότι η αντίστοιχη χρέωση θα γίνεται με το κανονικό τιμολόγιο και όχι με το τιμολόγιο της κλήσης για την υπηρεσία καταλόγου. Θα πρέπει να διερευνηθεί γιατί πολλοί αριθμοί που προφανώς δεν ανήκουν σε συνδρομητές του ΟΤΕ δεν περιλαμβάνονται στον ηλεκτρονικό κατάλογο της ειδικής ιστοσελίδας του ΟΤΕ.