Αρχική Οδική ΑσφάλειαΆρθρο 3 – Εποπτεία και βελτίωση του θεσμού του Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων.Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Βήκας/Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ | 4 Αυγούστου 2010, 17:47
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αποκλεισμός των συνεταιριστικών ΙΚΤΕΟ των μηχανικών. Σχετικά με το άρθρο 41, παράγραφος 4. "Στην παράγραφο 2 του άρθρου 34 του ν.2963/2001 (ΦΕΚ 268/Α΄), όπως συμπληρώθηκε με το εδάφιο που προστέθηκε με την περίπτωση α της παραγράφου Ι1 του άρθρου 16 του ν.3534/2007 (ΦΕΚ 40/Α΄), προστίθεται νέο εδάφιο ως εξής:" * «Σε Ιδιωτικά Κ.Τ.Ε.Ο. στα οποία έχει χορηγηθεί άδεια ίδρυσης ή λειτουργίας και στα οποία μέλη ή μέτοχοί τους φυσικά και νομικά πρόσωπα, δραστηριοποιούνται στους τομείς επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων ή μοτοσικλετών δεν επιτρέπεται να χορηγηθεί άδεια επέκτασης για έλεγχους σε δίκυκλες μοτοσικλέτες, μοτοποδήλατα, τρίτροχα και βαρέα οχήματα, καθώς και προσθήκη αυτόματης γραμμής ελέγχου ελαφρών οχημάτων.» Σε συνέχεια των παραπάνω οφείλουμε να σημειώσουμε τα εξής, 1. Με την απαγόρευση επέκτασης των συναιτεριστικών ΚΤΕΟ με γραμμές ελέγχου ΜΟΤΟ και Βαρέων οχημάτων στα ήδη λειτουργούντα ΙΚΤΕΟ, συντελείται μια παράφορη αδικία και ο αποκλεισμός των εν λόγω επιχειρηματιών από ίσα δικαιώμνατα στην εργασία. 2.δεν γίνεται αντιληπτός ο λόγος για τον οποίο ένα ΚΤΕΟ που λειτουργεί σήμερα και θεωρείται νόμιμο στο να ασκεί τεχνικούς ελέγχους σε ελαφρά οχήματα, να μην μπορεί εντός των ίδιων εγκαταστάσεων να το πράττει σε οχήματα ΜΟΤΟ και Βαρέα. Τι σημαίνει αυτό ?, υπάρχει περίπτωση να είναι φερέγγυοι για τα ΙΧΕ και αφερέγγυοι για τα λοιπά οχήματα ? 3. Η πολιτεία έδωσε το δικαίωμα σε αυτούς τους ανθρώπους να σχοληθούν με τον τενικό έλεγχο ΚΤΕΟ και τώρα τους στιγματίζει ως τι ? ως εν δυνάμει απατεώνες ? 4.Ποιοι είναι οι υπεύθυνοι για αυτήν την εκτρωματική διάταξη, μήπως υπάρχουν άλλοι λόγοι που υποκινούν τέτοιες ενέργειες - αποφάσεις ?, αν ναι θα πρέπει να γνωστοποιηθούν άμεσα. 5.Ποια η αξιοπιστία της Πολιτείας έπειτα από το ενδεχόμενο εφαρμογής αυτής της διάταξης ? δίνει δικαιώματα και μετά τα αφαιρεί χωρίς δικαιολογία και τεκμηρίωση ? Θεωρείται η χώρα μας κράτος δικαίου όταν συμβαίνουν τέτοια πράγματα ?. Προτείνεται η ενδελεχής έρευνα επί του συγκεκριμένου και η ανασκευή της διάταξης αυτής. Δεν μπορεί μέσα σε όλο αυτό το δύσκολο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον η Πολιτεία να εμπαίζει εκατοντάδες πολίτες. Για την ιστορία σας αναφέρουμε ότι πίσω από τα συναιτεριστικά ΙΚΤΕΟ των μηχανικών υπάρχουν 242 οικογένειες των μετόχων και άλλες 89 οικογένειες εργαζόμενων και συνεργατών. Θα πρέπει να προβλεφθεί η ομαλή συνέχιση των εργασιών σε όλα τα υπάρχοντα λειτουργούντα ή σε φάση ίδρυσης σχετικά Ιδιωτικά ΚΤΕΟ και οι όποιες περιριστικές διατάξεις εφόσον τεκμηριώνονται επαρκώς, να ισχύσουν για τα επόμενα ΙΚΤΕΟ. Πρέπει να σταματήσει η τιμωρία του επιχειρείν στη χώρα μας, και θεωρούμε ότι η καλύτερη στιγμή είναι τώρα, άμεσα. Σας ευχαριστώ για την προσοχή, Με εκτίμηση, Κωνσταντίνος Βήκας Πρόεδρος Δ.Σ. Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ Αθήνα, 04/8/2010